هشدار مدیرعامل باشگاه شهرخودرو به پرسپولیس

هشدار مدیرعامل باشگاه شهرخودرو به پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه شهرخودرو به عدم دریافت مطالبات این باشگاه از باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که یحیی گل‌محمدی سومین فصل حضور خود را در پرسپولیس سپری می‌کند اما تاکنون مدیران این باشگاه موفق به پرداخت طلب باشگاه شهرخودرو در قبال انتقال این مربی به پرسپولیس نشده‌اند.

 باشگاه شهرخودرو برای انتقال یحیی گل‌محمدی به پرسپولیس، قراردادی را با این تیم امضا کرد اما قرمزهای پایتخت در پرداخت پول رضایت‌نامه گل‌محمدی کوتاهی کردند و همین امر سبب شد که برای جلب رضایت باشگاه مشهدی، دیرکردی برای هر روز تاخیر در پرداخت این پول به باشگاه شهرخودرو داده شود.

 پرسپولیسی‌ها هنوز مبلغ زیادی از این دیرکرد را به شهرخودرو نداده‌اند و همین امر موجب شده که باشگاه مشهدی با اعلام مدیرعامل این باشگاه به دنبال شکایت از پرسپولیس باشد.

پس از حضور درویش در باشگاه پرسپولیس او توافقی با مدیران این باشگاه مشهدی انجام داد اما طبق گفته مدیرعامل شهرخودرو، آنها به توافق خود پایبند نبوده‌اند.

مدیرعامل شهرخودرو در حاشیه بازی این تیم مقابل فولاد درمورد طلب این باشگاه از پرسپولیس، به خبرنگاران گفت: «لیگ تمام شد و ما سقوط کردیم. آقای درویش! خواهش می‌کنم تکلیف ما را روشن کنید تا مجبور نشوم با کمیته حرفه‌ای‌سازی نامه‌نگاری کنیم و به مشکل بخورید و آن وقت به سراغ ما بیایید. شما قول دادید به ما پول بدهید و امیدوارم به وعده خود عمل کنید.»

باشگاه پرسپولیس هفته ‌گذشته یک میلیارد دیگر از طلب این باشگاه را پرداخت کرد اما هنوز مطالبات تیم مشهدی به طور کامل پرداخت نشده تا آنها به دنبال اقدام حقوقی جدیدی علیه قرمزها باشند.

7655