عکسی بامزه از بازی کردن کاماوینگا با بچه‌های مودریچ

عکسی بامزه از بازی کردن کاماوینگا با بچه‌های مودریچ

پایگاه خبری فوتبالی - رئال در رقابت های لیگ قهرمانان اروپای 2021/22 توانست با غلبه بر لیورپول در فینال قهرمان شود و جام قهرمانی را در شهر پاریس بالای سر ببرد و پس از آن در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در شهر مادرید جشن قهرمانی بگیرد.

به گزارش فوتبالی، جشن قهرمانی رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو حاشیه های جالب و بامزه ای داشت. در یکی از این حاشیه های بامزه می بینیم که فرزندان لوکا مودریچ با ادواردو کاماوینگا، هافبک فرانسوی رئال مادرید، مشغول بازی شده اند. لوکا مودریچ با داشتن 37 سال سن هنوز هم یکی از بهترین هافبک های دنیا است به طوری که او تاثیر چشمگیری در قهرمانی رئال مادرید در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا داشت.

لوکا مودریچ سه فرزند با نام های ایوانو، سوفیا و اِما دارد که در این تصویر می بینیم که دو تا از آن ها در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به دنبال ادواردو کاماوینگا افتاده اند و مشغول بازی با او هستند.

کاماوینگا که تنها 19 سال سن دارد در فصل اخیر نشان داد که یک هافبک با استعداد است که آینده درخشانی پیش‌رو دارد و باید دید که ادامه روند او به چه شکل خواهد بود و می تواند مسیر رو به رشد خود را ادامه دهد یا خیر.

1470