نام ورزشگاه اتلتیکو مادرید عوض می‌شود

نام ورزشگاه اتلتیکو مادرید عوض می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - بازی اتلتیکو و سویا آخرین باری بود که تیم مادریدی در ورزشگاهی با نام "واندا متروپولیتانو" بازی می کرد.

به گزارش فوتبالی، اتلتیکو از سال 2017 در ورزشگاه واندا متروپولیتانو بازیهای خانگی را برگزار می کرد که به علت مسائل تبلیغاتی  نام "واندا" را به ورزشگاهش اضافه کرده بود اما از فصل آینده،  ورزشگاه اختصاصی باشگاه اتلتیکو، "متروپولیتانو" نام خواهد داشت و اگر اتفاق عجیبی رخ ندهد، نام واندا از آن حذف می شود و یک اسپانسر دیگر جایگزین آن می شود.

در حقیقت اتلتیکو در تلاش است تا اسپانسر دیگری را پیدا کند تا نام ورزشگاه را به آنها اختصاص بدهد اما قرارداد همکاری با شرکت واندا به اتمام رسیده است. اتلتیکو به افزایش درآمد خود نیاز دارد و به همین خاطر چاره ای جز اجاره دادن نام ورزشگاه خود نخواهد داشت. 

مشکلات مالی شرکت چینی "واندا" باعث شد تا این شرکت به همکاری خود با اتلتیکو پایان بدهد و به خاطر مشکلات مالی از فوتبال خارج شود. مدیران اتلتیکو در تلاش هستند  تا اسپانسر جدیدی برای اجاره دادن نام ورزشگاهشان پیدا کنند.

اجاره دادن نام ورزشگاه به اقدامی معمول در فوتبال اسپانیا تبدیل شده و به طور مثال نام ورزشگاه بارسلونا نیز به "اسپاتیفای نیوکمپ" در سالهای آینده تغییر خواهد کرد چرا که اپلیکیشن اسپاتیفای اسپانسر اصلی بارسا در سالهای آینده خواهد بود.

4125