رسمی؛ مدافع آلمانی به رئال مادرید پیوست

رسمی؛ مدافع آلمانی به رئال مادرید پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید با آنتونیو رودیگر مدافع آلمانی به توافق رسید و این بازیکن با اتمام قراردادش با چلسی به صورت رایگان به رئال مادرید پیوست.

به گزارش فوتبالی، رودیگر قراردادی چهار ساله با رئال مادرید امضا کرد که گفته می شود دستمزد خالص وی بدون احتساب مالیات سالانه 6.8 میلیون یورو خواهد بود. رودیگر در روز دوشنبه 30 خرداد ساعت 14:30 به وقت ایران در ورزشگاه برنابئو معارفه خواهد شد و بعد از آن به سوالات خبرنگاران پاسخ می دهد.

رودیگر با تجربه سالها حضور در سطح اول فوتبال اروپا و تیم ملی آلمان به رئال مادرید ملحق می شود. وی تجربه کسب یک چمپیونزلیگ، یک لیگ اروپا، یک جام جهانی باشگاه ها، یک سوپرجام اروپا و یک جام حذفی انگلیس را دارد و در دو فصل اخیر در تیم برتر چمپیونزلیگ نیز قرار گرفته است. رودیگر که 190 سانتی متر قد دارد، تجربه حضور در لیگ های انگلیس، آلمان و ایتالیا را دارد و در دوران حضورش در چلسی 54 بازی داشت که پنج گل به ثمر رساند. این مدافع. اولین تجربه بوندسلیگایی خود را در 18 سالگی با اشتوتگارت داشت و در سال 2015 راهی رم شد. وی دو سال بعد از آن راهی چلسی شد و با 50 بازی ملی در تیم ملی آلمان هم نقش پررنگی دارد. او با تیم ملی کشورش در سال 2017 فاتح جام کنفدراسیون ها شده بود.

4125