شایعه در شهر؛ دیاباته در تیررس سپاهان و پرسپولیس

شایعه در شهر؛ دیاباته در تیررس سپاهان و پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- آیا مهاجم فصل گذشته الغرافه به لیگ برتر ایران برمی‌گردد؟

به گزارش فوتبالی،شیخ دیاباته مهاجم سابق استقلال که فصل خوبی را در لیگ ستارگان قطر زیر نظر استراماچونی با الغرافه پشت سر گذاشت مورد توجه دو باشگاه لیگ برتری قرار گرفته است.

گفته می‌شود پرسپولیس و سپاهان دو باشگاهی هستند که پیشنهادهای خود را به این مهاجم بلند قامت ارائه داده‌اند و به دنبال این هستند تا دیاباته را به لیست بازیکنان خود در فصل آینده اضافه کنند.

شنید‌ه‌های خبرنگار فوتبالی حاکی از این است سپاهان جدیت بیشتری برای انتقال دیاباته نسبت به پرسپولیس دارد و امیدوار است در این بین بتواند مانند سال گذشته که شهریار مغانلو را از چنگ قرمزها درآورد این بار نیز دیاباته را به اصفهان ببرد.

بحث انتقال دیاباته به پرسپولیس و سپاهان در حالی مطرح شده است که چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه این مهاجم بلند قامت یک فصل دیگر قرارداد خود را با الغرافه تمدید کرده است و سال آینده را نیز در لیگ ستارگان قطر توپ خواهد زد.

دیاباته پیش از این علاقه خود برای بازگشت به لیگ فرانسه صحبت کرده بود و اعلام کرد اگر از متز یا بوردو پیشنهادی دریافت کند اولویت او بازگشت به فرانسه خواهد بود.

باید منتظر ماند و دید این مهاجم بلند قامت آیا فصل آینده راهی لیگ برتر ایران خواهد شد یا انتخاب او لیگ ستارگان قطر خواهد بود.

7655