آخرین نسل ستاره‌های ملوان در اردوگاه تیم ملی

آخرین نسل ستاره‌های ملوان در اردوگاه تیم ملی

پایگاه خبری فوتبالی- اردوی تیم ملی در شرایطی استارت خورده است که هنوز وضعیت دیدارهای تدارکاتی شاگردان دراگان اسکوچیچ نامشخص است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، دومین روز از اردوی تیم ملی با اضافه شدن چهار بازیکن دیگر دنبال شده و شاگردان دراگان اسکوچیچ خود را مهیای اردوی قطر می‌کنند و هنوز وضعیت دیدارهای تدارکاتی آنها برای آماده سازی در مسیر جام جهانی نامشخص است.

دومین روز از اردوی تیم ملی در شرایطی امروز دنبال شد که حضور ملوانی‌های سابق در جمع شاگردان اسکوچیچ جالب توجه بود. صادق محرمی مدافع راست اسبق پرسپولیس و تیم ملی که در ملوان چهره شد و موفق شد به جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ در آن دوره اضافه شود، در کنار سعید عزت اللهی هافبک دفاعی کنونی تیم ملی و اسبق ملوان آخرین نسل از ستاره‌های ملوان هستند که البته این روزها به اوج تجربه و پختگی رسیده‌اند.

ملوان که در آن دوره روزهای خوبی را در لیگ پشت سر می‌گذاشت با حضور این چهره‌های نامی عملکرد خوبی از خود در لیگ به جا گذاشته بود. اکنون بعد از سال‌ها ملوان بار دیگر به لیگ برتر بازگشته و باید دید این‌بار هم قادر خواهد بود بازیکن جدیدی به تیم ملی معرفی کند یا خیر.

7777