عکس؛ خوش و بش مسی با مانچینی، دوناروما و وراتی پیش از فینالیسیما

عکس؛ خوش و بش مسی با مانچینی، دوناروما و وراتی پیش از فینالیسیما

پایگاه خبری فوتبالی - امشب (چهارشنبه) از ساعت 23:15، تیم ملی ایتالیا و آرژانتین در ورزشگاه ومبلی لندن به مصاف هم می روند و دیدار فینالیسیما را برگزار می کنند.

به گزارش فوتبالی، این بازی که از سوی یوفا و کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی برگزار می شود، میان قهرمان یورو و جام ملت های آمریکای جنوبی است که تیم ملی ایتالیا و آرژانتین هستند. این بازی در گذشته ای دور هم برگزار می شده است و اکنون تصمیم گرفته اند که دوباره این بازی را برگزار کنند و باید دید که چه اتفاقاتی در این بازی رخ خواهد داد و در نهایت کدام تیم می تواند قهرمان فینالیسیما شود.

لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی در رویارویی که بازیکنان دو تیم و کادر فنی ها با هم داشتند، با روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا خوش و بش کرد. از سویی لیونل مسی با مارکو وراتی و جیانلوئیجی دوناروما هم خوش و بش کرد چرا که وراتی و دوناروما هم‌تیمی های او در پاریسن ژرمن هستند.

لیونل مسی سال گذشته موفق شد با قهرمانی در رقابت های کوپا آمه ریکا جام قهرمانی را بالای سر ببرد و بدین ترتیب اولین جام ملی خود را به دست بیاورد و حال باید دید که عملکرد او به همراه آرژانتین در فینالیسیما چگونه خواهد بود.

1470