گوهری و فرصت بزرگ در ترکیب پرسپولیس

گوهری و فرصت بزرگ در ترکیب پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- در روزهایی که تکلیف دروازه پرسپولیس برای فصل آینده تا حد زیادی مشخص شده است، گمانه‌زنی درباره آینده لک و گوهری افزایش یافته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، علیرضا بیرانوند قرارداد خود با پرسپولیس را به مراحل پایانی رسانده است و با پایان اردوی تیم ملی و پرداخت مطالبات آنتونی استوکس و باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه باید منتظر رسمی شدن آن بود.

اتفاقی که باعث می‌شود گمانه زنی زیادی درباره آینده حامد لک و احمد گوهری افزایش یابد. لک و گوهری البته هر کدام یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارند و باید دید با حضور بیرانوند در این تیم چه شرایطی را دنبال خواهند کرد. موضوعی که کاملا طبیعی است این است که یکی از این دو در نهایت با نظر باشگاه باید به همکاری خود با این تیم به شکلی مسالمت‌آمیز پایان دهند.

اکنون در دیدار پایانی فصل و در شرایطی که حامد لک به واسطه محرومیت غایب خواهد بود و فصل برای او به این ترتیب پایان یافته است، باید دید احمد گوهری چه نمایشی مقابل فجرسپاسی خواهد داشت. گوهری که در این فصل تجربه حضور در دربی را نیز پشت سر گذاشته باید دید برابر فجر سپاسی که سقوطش به دسته پایین‌تر قطعی شده چه نمایشی خواهد داشت. عملکرد موفق او در این بازی شاید معادلات را به شکل دیگری پیش ببرد و منجر به ادامه همکاری طرفین و رقابت سختی که برای فصل آینده با بیرانوند خواهد داشت، منجر شود.

7777