مقصد غیرمنتظره برای آینده گتوزو

مقصد غیرمنتظره برای آینده گتوزو

پایگاه خبری فوتبالی - پیتر لیم مالک ثروتمند و سنگاپوری والنسیا در اقدامی غیرمنتظره قصد دارد که گنارو گتوزو را به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب کند تا مربی ایتالیایی شروع مهمی را در لالیگا داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، رادیوی رسمی باشگاه والنسیا تایید کرده است که گتوزو به سنگاپور سفر کرده است تا به همراه پیتر لیم در مورد آینده برنامه ریزی کند. مربی جدید والنسیا جایگزین خوزه بوردالاس خواهد شد. بوردالاس هنوز یک سال دیگر با والنسیا قرارداد داشت اما اخراج شد و 700 هزار یورو هم به عنوان غرامت به وی پرداخته خواهد شد.

البته نکته عجیب این جاست که والنسیا هیچ چیزی به بوردالاس در مورد اخراج شدن خودش یا دستیارانش اطلاع نداده است. در هر صورت استخدام گتوزو قطعی به نظر می رسد. اسطوره باشگاه میلان به سنگاپور سفر کرده تا با مالک والنسیا ملاقات کند و قراردادی دو ساله را به امضا برساند. ژرژ مندس ایجنت سرشناس پرتغالی که رابطه خوبی با پیتر لیم دارد، در این انتخاب نقشی کلیدی داشته است. 

آخرین تجربه مربیگری گتوزو در فیورنتینا بود که از این تیم اخراج شد. در سالهای اخیر پیتر لیم مربیان دیگری نظیر پیتزی، نونو، وورو، نویل، آیستاران، پراندلی، سلادس، مارسلینو  را نیز برای والنسیا انتخاب کرده بود.

4125