رسمی؛ جری کاردیناله از رد برد مالک جدید میلان شد/ بیانیه مالکان جدید و قدیم

رسمی؛ جری کاردیناله از رد برد مالک جدید میلان شد/ بیانیه مالکان جدید و قدیم

پایگاه خبری فوتبالی - سرانجام جزئیات معامله فروش باشگاه میلان به شرکت آمریکایی رد برد با انتشار بیانیه‌ای از جانب این مالک جدید و هم‌چنین بیانیه‌ای از سوی الیوت به عنوان مالک قبلی روسونری به صورت رسمی اعلام شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه ایتالیایی میلان نیوز و آنتونیو ویتیلو، خبرنگار این رسانه ایتالیایی، پس از نهایی شدن انتقال سهام باشگاه میلان به شرک رد برد، این شرکت آمریکایی به عنوان مالک جدید روسونری تضمین داد که الویت آن‌ها همکاری با باشگاه قهرمان سری آ و تیم مدیریت فعلی است تا بتوانند به ماجراجویی میلان برای بازگشت به سطح اول اروپا ادامه دهند. الیوت به عنوان مالک قبلی میلان نیز به هواداران این تیم اطمینان داد که رهبران فعلی باشگاه در کنار تیم باقی خواهند ماند.

جری کاردیناله، مدیرعامل رد برد در هتلی واقع در شهر میلان دیده شده است؛ جایی که رهبران مدیریتی میلان قرار دارند و او با پائولو اسکارونی و ایوان گازیدیس ملاقات خواهد کرد. این در حالی است که مالدینی هم‌چنان در تعطیلات به سر می‌برد و ملاقات با او برای پایان هفته جاری برنامه‌ریزی شده است.

آنتونیو ویتیلو، گزارش‌گر رسانه میلان نیوز ایتالیا عصر امروز با انتشار یک ویدیو نشان داد که پائولو مالدینی تعطیلات خود را زودتر به پایان رسانده تا بتواند هر چه سریع‌تر با جری کاردیناله ملاقات سرنوشت‌ساز را انجام بدهد.

جری کاردیناله نیز عصر امروز وارد کازا میلان شد تا با پائولو مالدینی ملاقات و مذاکرات خود را انجام بدهد.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، طرفین مورد مذاکره با انتشار بیانیه‌ای به صورت رسمی این معامله را تایید کردند که بر اساس توافقنامه امضا شده اکثریت سهام باشگاه میلان به ارزش 1.2 میلیارد یورو به جری کاردیناله واگذار شده است.

لازم به ذکر است که به دلیل پروسه‌های مرسوم روند انتقال مالکیت طی نود روز آینده تکمیل خواهد شد و الیوت نیز پس از واگذاری کامل به عنوان اقلیت سهام هم‌چنان در کنار رد برد برای روسونری فعالیت خواهد کرد.

بیانیه شرکت آمریکایی رد برد به عنوان مالک جدید باشگاه میلان:

"اولویت ما همکاری با باشگاه قهرمان سری آ و تیم مدیریت فعلی است تا بتوانیم به ماجراجویی میلان برای بازگشت به سطح اول اروپا ادامه دهیم. رد برد تضمین می‌دهد که فصل آینده این ماجراجویی تاریخی میلان را به مراحل بالاتر خواهد برد."

الیوت به عنوان مالک قبلی باشگاه میلان نیز با انتشار یک بیانیه خطاب به هواداران روسونری، ضمن تشکر از حمایت بی‌نظیر آن‌ها در طول رقابت‌های فصل گذشته چنین عنوان می‌کند:

"توافقات لازم صورت گرفته که بر اساس آن، تیم مدیریت فعلی شگفت‌انگیزمان که باعث رسیدن به چنین جایگاهی بودند، هم‌چنان در کنار ما خواهند ماند و این اطمینان را به شما می‌دهیم که حمایتی مشابه در طول این چهار سال را نیز در ادامه فعالیت‌شان خواهند داشت. در حالی که به عملکردمان و افتخارات کسب شده افتخار می‌کنیم، همکاری با رد برد دیگر سرمایه‌گذار آمریکایی را پذیرفتیم. از تمام شما که در طول فصل با شور و اشتیاق وصف‌نشدنی‌تان از ما حمایت کردید متشکریم. زنده باد میلان"

9404