گزارش تمرین تیم ملی| اضافه شدن 4 بازیکن / شوخی جالب اسکوچیچ با یک عکاس

گزارش تمرین تیم ملی| اضافه شدن 4 بازیکن / شوخی جالب اسکوچیچ با یک عکاس

پایگاه خبری فوتبالی- چهار بازیکن به تیم ملی فوتبال کشورمان اضافه شدند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، سومین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از اعزام به اردوی قطر از ساعت 18 امروز در زمین شماره 2 مرکز ملی فوتبال آغاز شد.

* علیرضا جهانبخش، مجید حسینی، امیر عابدزاده و سعید عزت‌اللهی چهار بازیکنی بودند که از امروز به تمرینات تیم ملی اضافه شدند.

* سردار آزمون که شب گذشته به اردو اضافه شده بود به دلیل فوت یکی از بستگانش محل اردو را ترک کرد اما قرار است پیش از اعزام به اردوی قطر به جمع سایر ملی‌پوشان اضافه شود.

*  میلاد محمدی به دلیل مثبت شدن تست کرونایش در این تمرین شرکت نکرد.

* قبل از آغاز رسمی تمرین بازیکنان در حلقه‌ای دور هم جمع شدند و به صحبت‌های حمید استیلی و اسکوچیچ گوش دادند.

* پیش از شروع تمرین امروز مجید حسینی و علی قلی‌زاده در مورد وضعیت تیم ملی پاسخگوی اهالی رسانه شدند.

* 22 بازیکن در تمرین شرکت کردند.

* دراگان اسکوچیچ و دستیارانش 20 دقیقه قبل از آغاز تمرین به زمین آمدند و با هم جلسه‌ای را برگزار کردند.

*‌ پیش از شروع رسمی تمرین لو دادن توپ توسط احمد نوراللهی سبب شد بازیکنانی مثل بیرانوند، ترابی، طارمی، شیری و نورافکن با این بازیکن شوخی کنند.

* قبل از اینکه بازیکنان و امیر عابدزاده برای انجام تمرینات بدنی به گوشه‌ای از زمین بروند علیرضا بیرانوند و پیام نیازمند از آنها جدا شدند و زیر نظر ملادن زگانیر تمرینات اختصاصی انجام بدهند.

* اسکوچیچ در میان تمرین بدنی شاگردانش به یکی از خبرنگاران گفت فردی به نام مرکوری را می‌شناسید او سپس با اشاره به یکی از عکاسان اعلام کرد فرد مدنظر من شباهت زیادی با این عکاس دارد.

* بازیکنان پس از انجام کارهای بدنی به صف ایستاده و پس از دریافت توپ از اسکوچیچ به سمت دروازه‌های کوچکی پا به توپ حرکت کرده و به آن ضربه می‌زدند. در ادامه این تمرین آنها باید از وحید هاشمیان و ماریو تات  توپ‌ها را دریافت کرده تا در جهت مخالف این حرکت را تکرار کنند.

* سیدمهدی حسینی، امیر عابدزاده و مجید حسینی در زمان آغاز تمرینات تاکتیکی ملی‌پوشان زیر نظر اصغر قربانعلی‌پور تمرینات بدنی خود را پیگیری کردند. طبق اعلام مدیر رسانه تیم ملی با برنامه‌ریزی انجام شده شاگردان دراگان اسکوچیچ فردا ساعت 13 راهی دوحه خواهند شد. 

* با درخواست مسئولان تیم ملی پس از گذشت حدود 30 دقیقه از آغاز تمرین از اهالی رسانه درخواست شد محل را ترک کنند.

*در بخش پایانی تمرین با حضور خبرنگاران، بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند و به تمرین حفظ توپ پرداختند.

7777