تیم دسته دومی فرانسه هم پسر بزرگ زیدان را نخواست

تیم دسته دومی فرانسه هم پسر بزرگ زیدان را نخواست

پایگاه خبری فوتبالی - انزو پسر بزرگ زیدان هرگز نتوانست که دوران فوتبالی مشابه پدرش داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، پسر سرمربی اسبق رئال مادرید مسیر فوتبال ناخوشایندی را داشته و اخرین تجربه اش در تیم رودز آویرون در لیگ دسته دو فرانسه نیز موفقیت آمیز نبوده است. پیر اولویر مورات مدیر باشگاه رودز اعلام کرده که این باشگاه برنامه ای برای تمدید قرارداد انزو زیدان ندارد و پسر اسطوره فوتبال فرانسه باید در پایان فصل به دنبال تیم دیگری باشد.

انزو 27 ساله فصل ناموفقی در باشگاه رودز آویرون در لیگ دسته دو فرانسه داشت، باشگاهی که با این امید به ان محلق شد تا بتواند با حضور در شهر خانوادگی مادرش در آن بدرخشد. پسر زیدان در این فصل فقط شانزده بازی داشت که در چهار تایش فیکس بود، هیچ گلی نزد و هیچ پاس گلی نداشت. این هافبک در سال گذشته با قراردادی یک ساله با قابلیت تمدید برای یک سال بیشتر به رودز ملحق شده بود اما خبری از تمدید نیست.

انزو زیدان فوتبالش را در آکادمی رئال مادرید آغاز کرد، کمی بعد شانس خود را در الاوز آزمایش کرد که در نیم فصل فقط چهار بازی داشت و بعد از آن قرضی به لوزان سوئیس رفت که در شانزده بازی دو گل و یک پاس گل داشت. انزو به اسپانیا برگشت تا برای رایو ماخاداهوندا در لیگ دسته دو اسپانیا بازی کند و هر چند که 34 بازی داشت اما نتوانست جلوی سقوط تیمش را بگیرد. بعد از آن به دپورتیوو آوش پرتغال و آلمریا رفت و در تابستان گذشته راهی فرانسه شد. او در سن 27 سالگی در هفت باشگاه مختلف حضور داشته اما هرگز توفیقی نداشته است.

4125