صحبت‌های ستاره پرطرفدار لایپزیش درباره تیم فصل آینده‌اش

صحبت‌های ستاره پرطرفدار لایپزیش درباره تیم فصل آینده‌اش

پایگاه خبری فوتبالی - کریستوفر انکونکو اخیرا بسیار مورد توجه قرار گرفته است و با این اوصاف، این بازیکن هجومی تاکنون هیچ تمایل واقعی برای این‌که فصل آینده در کدام باشگاه بازی خواهد کرد، از خود نشان نداده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اکیپ چاپ کشور فرانسه، زمانی که کریستوفر انکونکو در سال 2019 میلادی با مبلغی معادل با رقم سیزده میلیون یورو از باشگاه فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن به لایپزیش آلمان آمد، کمتر کسی می‌توانست در نظر بگیرد که این بازیکن فرانسوی به ستاره بزرگی در این تیم آلمانی و در بوندسلیگا تبدیل شود؛ اما در این میان، این بازیکن فرانسوی به یکی از بهترین بازیکنان بوندسلیگای یک آلمان تبدیل شد. از این رو، این بازیکن بیست و چهار ساله و ملی‌پوش فرانسوی ممکن است در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان امسال به یک باشگاه دیگر انتقال پیدا کند.

کریستوفر انکونکو اخیرا و در جریان سفر خود به کشورش فرانسه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: "پاریس، من همیشه گفته‌ام این‌جا خانه من و باشگاه قلب من است."

گفته می‌شود که مدیران و مسئولان باشگاه فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن علاقه جدی و زیادی به جذب و به خدمت گرفتن مجدد ستاره کنونی لایپزیش آلمان نشان داده است؛ اما به نظر می‌رسد که مقامات و مدیران باشگاه انگلیسی منچستر یونایتد نیز حرکت‌های جدی‌تری در این ارتباط از خود نشان داده‌اند و یک رقیب بسیار جدی برای پاریسی‌ها در مسیر در اختیار گرفتن این ستاره تیم لایپزیش می‌باشند.

البته کریستوفر انکونکو در مورد شرایط خود در آینده و مقصد بعدی احتمالی‌اش با احتیاط صحبت می‌کند و می‌گوید: "این که بزرگترین باشگاه‌های جهان به خرید و در اختيار گرفتن من علاقه‌مند هستند، موجب افتخار من است؛ اما این‌که مدیریت باشگاه لایپزیش آلمان هر کاری انجام می‌دهد تا من را در تیم خود حفظ کرده و نگاه دارد نیز خوشحال‌کننده است."

کریستوفر انکونکو تا سال 2024 میلادی با مدیریت باشگاه آلمانی لایپزیش قرارداد دارد. ساکسون‌ها می‌خواهند که قرارداد این ستاره فرانسوی تیم خود را یک سال دیگر نیز تمدید کنند و دستمزد پرداختی خود به این بازیکن موثر تیم‌شان را از مبلغ سه میلیون یورو به مبلغی معادل با رقم هفت میلیون یورو افزایش دهند. علاوه بر این، گزینه بند خروج به مبلغی معادل با رقم شصت میلیون یورو نیز در قرارداد جدید گنجانده شده است. این که آیا همه این‌ها جهت متقاعد کردن کریستوفر انکونکو برای ماندن در باشگاه لایپزیش کافی است یا خیر، در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان پیش رو مشخص خواهد شد.

9404