آمادگی ستاره آمریکایی چلسی جهت بازی برابر ایران و سایر رقبا در جام‌جهانی

آمادگی ستاره آمریکایی چلسی جهت بازی برابر ایران و سایر رقبا در جام‌جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - ستاره ملی‌پوش و آمریکایی خط حمله آبی‌های لندنی در ارتباط با شرایط خود و این باشگاه انگلیسی و هم‌چنین وضعیت تیم ملی فوتبال کشورش با خبرنگاران رسانه‌ها به گفت‌وگو پرداخت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، کریستین پولیسیچ، بازیکن تیم ملی فوتبال ایالات متحده آمریکا و ستاره خط حمله باشگاه چلسی انگلستان در گفت‌وگویی با خبرنگاران رسانه‌ها در ارتباط با شرایط خود، باشگاه آبی‌پوشان لندنی و هم‌چنین تیم ملی فوتبال کشورش صحبت‌هایی را مطرح کرد. پولیسیچ در این گفت‌وگو در خصوص وضعیت تیم ملی فوتبال ایالات متحده آمریکا که یکی از حریفان تیم ملی فوتبال کشورمان ایران در رقابت‌های جام جهانی 2022 در کشور قطر خواهد بود، چنین توضیح می‌دهد: "در حال حاضر روی تیم ملی تمرکز کرده‌ام؛ از حضور در این‌جا بسیار خوشحال هستم. البته می‌خواهم زمان بازی بیشتری داشته باشم و تا حد امکان در زمین مسابقه حضور داشته باشم. هم‌چنين می‌خواهم که در فرم خوبی باشم."

ستاره ملی‌پوش و آمریکایی تیم چلسی انگلیس در ادامه صحبت‌های خود در مورد شرایط خودش هم می‌گوید: "فکر می‌کنم که بازی‌های زیادی در فصلی که گذشت، انجام دادم؛ اما همیشه روی به دست آوردن چیزی تلاش می‌کنم و سعی می‌کنم همیشه در ترکیب تیم خود حضور داشته باشم تا بتوانم قبل از آمدن به تیم ملی فوتبال کشورم در بهترین شرایط خودم قرار داشته باشم."

کریستین پولیسیچ در پایان صحبت‌های خود در این گفت‌وگو در رابطه با وضعیت تیم چلسی بعد از حضور مالکان جدید این باشگاه انگلیسی نیز چنین می‌گوید: "در پایان رقابت‌های فصل گذشته، ما این فرصت را داشتیم تا با مالکان جدید ملاقات کنیم؛ آن‌ها زمان زیادی را در اطراف ما و باشگاه صرف کردند. آن‌ها اشخاص بزرگی هستند و من خوشحال هستم که کارم را با این مجموعه ادامه می‌دهم."

9404