اقدام جالب دروازه‌بان ایسلندی؛ دروازه را کوچک‌تر کرد!

اقدام جالب دروازه‌بان ایسلندی؛ دروازه را کوچک‌تر کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از جنجال های جدید لیگ دسته اول نروژ به این خاطر است که یکی از دروازه بان ها در حین بازیهای خانگی، با جا به جایی تیرک، دروازه اش را کوچک تر می کند!

به گزارش فوتبالی، پاتریک گونارسون دروازه بان ایسلندی که قبلا در برنتفورد حضور داشت، پیش از بازیها سعی می کند که دروازه اش را کمی کوچک تر کند. این دروازه بان در تیم وایکینگ در ورزشگاه اس آر بانک آرنا توپ می زند که در دو بازی خانگی اخیرش مقابل تیم "یرو" و "همکم" در لیگ نروژ، دروازه اش را کوچک تر کرده است! 

این دروازه بان درست کمی بعد از آن که کمک داور به چک کردن دروازه ها می پردازد، این کار را انجام می دهد و داوران بازی از کلک وی خبردار نشده بودند. طول استاندارد دروازه در فوتبال حرفه ای هفت متر و 32 سانتی متر است اما به نظر می رسد که گونارسون در اقدامی ناعادلانه دروازه را 15 تا 20 سانتی متر کوچک تر کرده است تا به تیمش برتری بدهد.

گونارسون به این ماجرا واکنش نشان داده و گفته است که هدفش فریب تیم داوری نبوده بلکه این کار را به عنوان یک خرافات انجام می دهد. وی اظهار داشت:" این عادتی است که پیش از بازیها برای خود تعیین کرده ام چون به من حس راحتی بیشتری می دهد. فقط کمی به تیر دروازه دست می زنم و آن را کمی جا به جا می کنم."

4125