میلان در حال مذاکره با بلژیکی‌ها جهت خرید دوگانه‌ 62 میلیونی

میلان در حال مذاکره با بلژیکی‌ها جهت خرید دوگانه‌ 62 میلیونی

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین اطلاعات و گزارش‌های منتشر شده توسط رسانه‌ها و منابع ورزشی و خبری ایتالیایی، پائولو مالدینی و ریکی ماسارا در آماده‌باش برای از سرگیری فعالیت‌های خود در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان سال 2022 قرار دارند و همه چیز در انتظار ملاقات سرنوشت‌ساز پائولو مالدینی با جری کاردیناله می‌باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت چاپ شهر میلان، دو بازیکنی که پائولو مالدینی برای تقویت فاز هجومی روسونری در نظر گرفته است، نوآ لنگ و شارل دکتلار، دو ستاره باشگاه کلوب بروژ بلژیک می‌باشند که با توجه به قابلیت بازی در پست‌ها و نقش‌های مختلف در زمین مسابقه، مورد توجه مسئولان و مدیران ارشد باشگاه میلان قرار گرفته‌اند.

در واقع پرس‌وجوی اولیه طی چند ماه اخیر صورت گرفته است و در حال حاضر، خبرنگار نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت در تازه‌ترین بروزرسانی خود در گزارش اخیرش پیرامون این دو انتقال مهم چنین عنوان می‌کند که با وجود این‌که نوآ لنگ با مجموعا هفت گل و دوازده پاس گلی که در رقابت‌های فصل گذشته از خود به ثبت رسانده است، مورد علاقه‌مندی شدید پائولو مالدینی قرار گرفته است و این مدیر روسونری، سرمایه‌گذاری بیست و دو میلیون یورویی بر روی این پروژه و انجام این معامله و انتقال را بسیار مقرون به صرفه می‌داند.

در رابطه با شارل دکتلار بعد از نمایش عالی در لیگ قهرمانان اروپا، این بازیکن حالا تحت رادار باشگاه‌های بزرگ و متمول اروپایی قرار گرفته است. با توجه به برچسب مبلغی معادل با رقم چهل میلیون یورو که بر روی این بازیکن خورده است، گزارشات اولیه حاکی از شایعه بودن تمایل و علاقه سران میلان به شارل دکتلار بودند اما اکنون انتظار می‌رود تا با حضور رد برد، این معامله برای روسونری به یک معامله قابل انجام تبدیل شود.

هم‌چنین انتقالات اسون بوتمان، رناتو سانچز و دیگر اهداف پائولو مالدینی در وضعیت آماده‌باش قرار دارند تا جلسه معروف جری کاردیناله با این اسطوره و مدیر ارشد روسونری انجام و استراتژی‌های باشگاه میلان در دوران مالکیت جدید این باشگاه ایتالیایی مشخص شود.

9404