گلزن جوان و ملی‌پوش انگلیسی مرد کلیدی تن‌هاگ در منچستر

گلزن جوان و ملی‌پوش انگلیسی مرد کلیدی تن‌هاگ در منچستر

پایگاه خبری فوتبالی - مارکوس رشفورد امیدوار است که تحت نظر سرمربی هلندی و جدید شیاطین سرخ احیا شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه میرور اسپورت چاپ کشور انگلستان، اریک تن هاگ، سرمربی جدید و هلندی باشگاه منچستر یونایتد انگلیس، از پتانسیل بازیکنان جوان باشگاه متقاعد شده است. این مربی پنجاه و دو ساله معتقد است که در کنار خریدهای جدید، هسته استعدادهای جوان در باشگاه فرصت فوق‌العاده‌ای برای پیشرفت فراهم می‌کنند.

خبرنگار نشریه انگلیسی میرور اسپورت چنین ادعا کرده تن هاگ معتقد است آنتونی الانگا، اسکات مک‌ تومینای، مارکوس راشفورد و جیدون سانچو کلید احیای تیم فوتبال منچستر یونایتد را در دست دارند. این باور هلندی ممکن است با نگاهی به سابقه این مربی در باشگاه آژاکس آمستردام چندان تعجب‌آور نباشد. اریک تن هاگ بر توسعه ستارگان اروپایی فرنکی دی یونگ و ماتیاس دلیخت نظارت داشت و از فروش آن‌ها مبلغی معادل با رقمی بیش از یکصد و پنجاه میلیون پوند برای قهرمان هلند به ارمغان آورد.

این مرد هلندی که سومین عنوان قهرمانی خود در اردیویژه را با پیروزی پنج بر صفر مقابل هیرنوین به دست آورد، هم‌چنین معتقد است ترکیب بازیکنانی که او در هلند ترک می‌کند باشگاه را برای آینده‌ای موفق آماده کرده است. او گفت: "سرمایه زیادی در زمین وجود دارد. آژاکس در تابستان امسال بازیکنان را با حداقل یکصد میلیون یورو دیگر می‌فروشد."

با این حال، سرمربی جدید هم‌چنان بر این باور است که اگر شیاطین سرخ به دنبال رقابت مجدد در انگلیس باشند، نیاز به جذب نیرو است.

9404