بازهم بیرانوند و نیازمند در قاب‌های همیشگی (عکس)

بازهم بیرانوند و نیازمند در قاب‌های همیشگی (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - با دعوت پیام نیازمند به تیم ملی فضای رقابتی برای قرارگیری در چارچوب دروازه ایران بیش از پیش خواهد شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، وجود چندین گلر سرپنجه که هرکدام مدعیِ سفر به قطر برای جام جهانی هستند سبب شده اسکوچیچ دغدغه بسیار شیرینی داشته باشد و علاوه‌بر آن دستش برای گرفتن تصمیمات انضباطی باز باشد.

با شوک صبح امروز به فوتبال ایران و خط خوردن بازیکنان استقلال، پیام نیازمند اولین کسی بود که از لیست ذخیره‌ها، خود را برای معرفی به کادر تیم ملی به هتل المپیک رساند.

پیام همانند علی‌بیرو کار بسیار سختی را در فوتبال اروپا و لیگ پرتغال سپری کرد و هردوی آنها طعم جنگیدن و عرق ریختن برای یک بازی ثابت در تیم‌شان را چشیدند.

با این حال اتفاقات پیش آمده باعث شد بار دیگر فرصت به پیام نیازمند برسد که خود را به کادرفنی تیم ملی ثابت کند. تمرینات او کنار علیرضا بیرانوند قاب‌های جذاب و البته تکراری را خلق کرد.

رقابت برای خط دروازه ایران با اضافه شدن امیر عابدزاده و البته بازگشت احتمالی سیدحسین حسینی بیش از هرزمانی می‌شود. این جو رقابتی باعث می‌شود جدیت در گلرهای تیم ملی زیاد باشد و هیچ کدام از آنها فرصت اشتباه کردن نداشته باشند.

1470