رییس منچسترسیتی از خریدهای بیشتر در تابستان خبر داد

رییس منچسترسیتی از خریدهای بیشتر در تابستان خبر داد

پایگاه خبری فوتبالی - خالدون المبارک رییس باشگاه منچسترسیتی ضمن تمجید از ارلینگ هالند عنوان کرد که آن‌ها به دنبال خرید بازیکنان باکیفیت بیشتر در تابستان هستند. 

به گزارش فوتبالی، سیتیزن‌ها قبل از به پایان رسیدن فصل اخیر، توانستند اولین خرید بزرگ خود را انجام دهند و ارلینگ هالند را با مبلغ 75 میلیون یورو به اتحاد بیاورند. پپ گواردیولا در فصل گذشته تقریباً بدون مهاجم نوک تخصصی در تمامی رقابت‌ها بازی کرد، اما توانست به قهرمانی لیگ برتر انگلیس برسد. 

به نقل از سایت مارکا، سیتی اما در لیگ قهرمانان اروپا فقط یک دقیقه تا حضور دوباره در فینال لیگ قهرمانان اروپا فاصله داشت، ولی در نهایت با نتیجه سه بر یک مغلوب رئال مادرید شد تا پپ گواردیولا بار دیگر در این تورنمنت ناکام باقی بماند. بعد از این شکست، سیتیزن‌ها سریعاً به فکر تقویت تیم خود برای فصل بعد افتادند و در رقابت با رئال مادرید، بایرن مونیخ و بارسلونا، ارلینگ هالند را به خدمت گرفتند. البته هالند اولین خرید آن‌ها نیست و در ژانویه نیز خولیان آلوارز، پدیده آرژانتینی را خریداری کردند. المبارک در مصاحبه‌ای با مارکا گفت: "هالند را می‌توان بهترین شماره 9 دنیا نامید. او خیلی خیلی خاص است و استعداد بالایی دارد. بسیاری از تیم‌های بزرگ اروپا به دنبال هالند بودند. ما همیشه به دنبال قدرتمندتر کردن تیم بوده‌ایم و خریدهای دیگری در راه خواهند بود."

4416