کونته شاگرد سابقش را به لندن برد

کونته شاگرد سابقش را به لندن برد

پایگاه خبری فوتبالی - تاتنهام هاتسپر موفق شد انتقال ایوان پریشیچ، هافبک کروات را نهایی کند تا این وینگر باتجربه فصل آینده در لیگ برتر انگلیس توپ بزند. 

به گزارش فوتبالی، از قرارداد ایوان پریشیچ سی و سه ساله با اینتر تنها یک ماه باقی مانده بود و سران نراتزوری تمایل کمی به تمدید کردن قرارداد او از خود نشان دادند تا آنتونیو کونته بتواند او را به راحتی و به صورت رایگان جذب کند. مذاکرات بین مدیربرنامه‌های پریشیچ و تاتنهام از هفته گذشته آغاز شد. 

به نقل از سایت گل، آنتونیو کونته سابقه همکاری با ایوان پریشیچ را در اینتر دارد. آن‌ها در فصل 2020-21 دست به کار بزرگی زدند و توانستند با نراتزوری به قهرمانی سری آ برسند تا اینتر پس از یازده سال دوباره طعم اسکودتو را بچشد. در تابستان گذشته آنتونیو کونته پس از به دست آوردن قهرمانی، به خاطر مشکلاتش با مدیریت باشگاه از جوزپه مه‌اتزا خارج شد و در اواسط فصل، سکان هدایت تیم شمال لندنی را برعهده گرفت. او علیرغم شروع نه چندان خوبش در تاتنهام، توانست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا فصل آینده را کسب کند و حالا به فکر تقویت تیمش برای فصل آینده است. 

سه شنبه شب نیز باشگاه تاتنهام به صورت رسمی انتقال پریشیچ به این باشگاه را تایید و اعلام کرد که او با قراردادی دو ساله به لندن خواهد آمد. 

4416