خبر بدی که رئیس لالیگا به بارسلونا در مورد لواندوفسکی داد

خبر بدی که رئیس لالیگا به بارسلونا در مورد لواندوفسکی داد

پایگاه خبری فوتبالی - خاویر تباس رئیس لالیگا در مورد بحث انتقال روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی به بارسلونا صحبت کرد و اعلام کرد که کاتالان ها فعلا توان انجام چنین انتقالی را ندارند.

به گزارش فوتبالی، تباس با اشاره به شرایط بحرانی بارسلونا در سالهای اخیر گفت:"بارسا می داند که در صورت تمایل به خرید لواندوفسکی، باید چه کار کند. آنها به خوبی به قوانین کنترل مالی ما آگاه هستند و باید حواسشان باشد تا دچار مشکلات مالی عمیق تر نشوند. اگر دی یونگ یا پدری را بفروشند، می توانند خریدی داشته باشند اما می  دانند که باید ستارگانشان را بفروشند و درآمدشان را افزایش بدهند. در حال حاضر بارسلونا نمی تواند لواندوفسکی را به خدمت بگیرد. بارسلونا در سالهای اخیر ضررهای مالی شدیدی داشته است و در ابتدا باید شرایط مالی خود را بهبود بخشد. رئال مادرید در حال حاضر شرایط مالی خوبی دارد اما بارسلونا این طور نیست."

لواندوفسکی اصلی ترین هدف تابستانی بارسلونا است که کاتالان ها برای خرید وی از بایرن مونیخ مجبورند تا مبلغی بین 40 تا 50 میلیون یورو هزینه کنند اما به نظر می رسد که شرایط مالی آنها باعث شود تا همچنان مثل دو پنجره نقل و انتقالات قبلی این بار هم برای ثبت اسم بازیکنانشان با مشکلاتی مواجه شوند.

4125