دروازه‌بان اسبق منچستریونایتد: فقط شش ماه دیگر زنده‌ام

دروازه‌بان اسبق منچستریونایتد: فقط شش ماه دیگر زنده‌ام

پایگاه خبری فوتبالی - اندی گورام دروازه بان معروف فوتبال اسکاتلند که اسطوره گلاسکو رنجرز است و تجربه حضور در منچستریونایتد را دارد، اعلام کرد که به سرطان مری مبتلا شده است و فقط شش ماه دیگر زنده خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، گورام 58 ساله حاضر نشده که به سراغ شیمی درمانی برود چرا که این روش از درمان، زندگی او را فقط سه ماه طولانی تر خواهد کرد. گورام بین سالهای 1985 تا 1998 مجموعا 43 بار در تیم ملی اسکاتلند حضور داشت. وی هفت هفته پیش به علت مشکلی که فکر می کرده سوء هاضمه است، به بیمارستان مراجعه می کند. خودش تعریف می کند:"فکر می کردم که دچار سوء هاضمه شدید شده ام. گلویم انگار همه چیز را دفع می کرد. پس از چند هفته شرایط بدتر شد. هر چیزی که می خوردم یا می نوشیدم، بلافاصله دچار تهوع می شدم. شرایط بسیار سختی بود. در چهار هفته 25 کیلو کم کردم."

در بیمارستان مشخص می شود که گورام به سرطان مری نوع چهار مبتلا شده است. وی در ادامه گفت:" پزشک به من توضیح داد که به سرطان مبتلا شده ام و غیرقابل درمان است. اگر شیمی درمانی نداشته باشم، به طور میانگین شش ماه دیگر زنده خواهم بود. اگر شیمی درمانی می کردم، زندگی ام را سه ماه دیگر با کیفیت زندگی صفر، طولانی تر می کردم. شیمی درمانی از میان گزینه هایم خارج شد و حالا اولویتم این است که با مسکن و مورفین درد خود را کاهش بدهم. دردم قابل کنترل است. هنوز می توانم دوستانم و هواداران فوتبال را ببینم و خودم باشم. تا زمانی که بتوانم، این جا خواهم بود. بیش از هر زمان دیگری می جنگم. تنها تفاوت این است که بمب ساعتی در حال حرکت است."

4125