اولین فروش تابستانی پی‌اس‌جی مشخص شد

اولین فروش تابستانی پی‌اس‌جی مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - پاریسن ژرمن پس از تمدید قرارداد امباپه و جذب لوئیز کمپوس پرتغالی به ساختار مدیریت ورزشی خود به نظر می رسد که قرار است یکی از قدرتمندترین تیم های فوتبال اروپا در فصل آینده باشد و بالاخره طلسم قهرمان نشدن خود در اروپا را بشکند.

به گزارش فوتبالی، پی اس جی به دنبال خریدهای جدید در تابستان است که برای این کار باید برخی مازادهایش را بفروشد. البته جدایی برخی بازیکنان از فشار دستمزدها نیز کم می کند. به طور مثال دی ماریا با اتمام قراردادش جدا شد و حالا خبر می رسد که وستهام تصمیم گرفته که برای قطعی کردن قرارداد آلفونس آرئولا دروازه بان 29 ساله فرانسوی مبلغ 9 میلیون یورو بپردازد. آرئولا فصل گذشته قرضی در تیم انگلیسی حضور داشت و نمایش خوبی از خودش ارائه داد.

اکیپ گزارش داده است که وستهام تصمیم گرفته تا بند قطعی کردن قرارداد آرئولا را اعمال کند و با پرداخت 9 میلیون یورو این بازیکن را در سالهای آینده در ترکیبش داشته باشد. البته وستهام در تابستان گذشته نیز برای قرض گرفتن ارئولا مبلغ دو میلیون یورو به پی اس جی پرداخته بود.

دروازه بان فرانسوی تا 2023 با پی اس جی قرارداد داشت و به همین خاطر پاریسی ها چاره ای جز فروش وی در این تابستان نداشتند چرا که در تابستان بعدی او را رایگان از دست می دادند. پی اس جی البته هنوز باید تکلیف دروازه بان هایش را مشخص کند چرا که از میان کیلور ناواس، سرجیو ریکو و بولکا حداقل دو تا باید جدا شوند.

4125