میرجوان: زشت است تیم لیگ برتری یک دست لباس داشته باشد

میرجوان: زشت است تیم لیگ برتری یک دست لباس داشته باشد

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم نفت مسجدسلیمان گفت که دروازه‌بان این تیم با استشهادیه‌ای که از بازیکنان این تیم جمع کرده، از سرپرست نفت MIS شکایت کرده است. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، عماد میرجوان درباره حاشیه‌های دیدار نفت مسجدسلیمان - صنعت نفت آبادان که ناراحتی چند بازیکن نفت MIS را به دنبال داشت، گفت: با توجه به عوض شدن اسپانسر باشگاه، یک دست از پیراهن جدید نفت به تیم رسیده بود و چون پیراهن من در نیمه اول خونی شد، بین دو نیمه می‌خواستم آن را عوض کنم که لباس دیگری نداشتیم. این برای یک تیم لیگ برتری زشت است.

وی در ادامه تصریح کرد: با همان پیراهن در نیمه دوم بازی کردیم و در دقیقه آخر گل خوردیم. یکی از عوامل باشگاه گفت چرا برد را دو دقیقه حفظ نکردید که من با عصبانیت گفتم خدا را شکر کنید که تیم با یک دست لباس در لیگ برتر ماند. سرپرست تیم حرف بدی به من زد که من پاسخ او را دادم. سرپرست نفت می‌خواست مرا بزند که جلوی او را گرفتند. در این بین مسعود پورمحمد (دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان) از من دفاع کرد که سرپرست به صورت او سیلی زد.

مهاجم تیم نفت مسجدسلیمان با انتقاد از عضو هیئت مدیره این باشگاه که در هفته‌های اخیر به‌عنوان سرپرست تیم نفت فعالیت می‌کرد، به تسنیم گفت: حسن‌پور در زمان سرمربیگری فکری و تارتار نیز چنین رفتارهایی داشت. او از برخی هواداران خواسته بود به فکری فحاشی کنند تا او خودش استعفا کند. مسعود پورمحمد استشهادیه‌ای از اتفاقاتی که رخ داد، نوشت و حدود 13 بازیکن آن را امضا کردند. او این شکایت را به کمیته اخلاق برد.

میرجوان که دیدار هفته پایانی نفت MIS مقابل استقلال را به دلیل چهار کارته بودن از دست داد، در مورد ادعای حسن‌پور مبنی بر فحاشی چند بازیکن نفت به هواداران این تیم خاطرنشان کرد: او کار اشتباهی کرده و خواسته است این اشتباه را توجیه کند. اگر چنین چیزی بوده است، چرا مربیان تیم در این باره صحبت نکردند؟

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در نفت مسجدسلیمان می‌ماند یا خیر، عنوان کرد: من زحمت خودم را برای نفت کشیدم و با این شرایط در تیم نمی‌مانم. 65 تا 70 درصد از باشگاه پول گرفتیم و خدا را شکر که نفت با این امکانات در لیگ برتر ماندنی شد. باشگاه سه مدیرعامل و سه مربی عوض کرد و امیدوارم در فصل آینده موفق باشد.

9719