عباسیان: مقابل گل‌گهر بدترین بازی نیم‌فصل دوم‌مان را انجام دادیم

عباسیان: مقابل گل‌گهر بدترین بازی نیم‌فصل دوم‌مان را انجام دادیم

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان تیم فوتبال هوادار از بازی اخیر این تیم مقابل گل‌گهر سیرجان به‌عنوان بدترین بازی نیم‌فصل دوم شاگردان رضا عنایتی یاد کرد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، معین عباسیان درباره شکست خانگی هوادار برابر گل‌گهر اظهار داشت: می‌دانستیم برابر گل‌گهر بازی سختی داریم. آنها تیمی هستند که میلیاردی هزینه کرده‌اند و بازیکنان باکیفیتی در اختیار دارند. متأسفانه در این بازی نکاتی را که کادر فنی از ما خواسته بود، در زمین پیاده نکردیم و بازی بدی را انجام دادیم. این بدترین بازی ما در نیم‌فصل دوم بود و با عملکرد بدی که داشتیم در نهایت شکست خوردیم.

وی با بیان اینکه تیمش در لیگ امسال عملکرد خوبی داشت، تصریح کرد: هوادار اولین فصل حضورش در لیگ برتر را پشت سر گذاشت و هدف مدیران تیم هم این بود که در لیگ برتر بمانیم و خدا را شکر این اتفاق رخ داد. ما فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و خودمان را سر زبان‌ها انداختیم و حالا هم تلاش می‌کنیم تا در بازی آخر، باخت برابر گل‌گهر را جبران کنیم و در نهایت صاحب رتبه تک رقمی شویم. البته موضوع مهم این است که بازیکنان نباید مغرور و بی‌انگیزه باشند، چون در بازی با گل‌گهر بی‌انگیزه بودیم و در نهایت ضربه خوردیم.

هافبک تیم فوتبال هوادار در مورد عملکرد خوبش در لیگ امسال و اینکه چه تصمیمی برای فصل بعد دارد، خاطر نشان کرد: خدا را شکر می‌کنم که فصل خوبی را پشت سر گذاشتم و امیدوارم در بازی آخر نیز همه چیز خوب باشد. بعد از دیدار با صنعت نفت قرارداد من تمام می‌شود و بازیکن آزاد خواهم شد. من هم مثل هر بازیکنی پیشنهاد دارم و سعی می‌کنم بهترین تصمیم را بگیرم.

9719