میلان دو بازیکن خود را در معامله خرید ستاره ساسولو قرار می‌دهد

میلان دو بازیکن خود را در معامله خرید ستاره ساسولو قرار می‌دهد

پایگاه خبری فوتبالی - از باشگاه میلان خبر می‌رسد که مقامات این تیم برای جذب جانلوکا اسکاماکا قرار است دو بازیکن روسونری را به عنوان بخشی از قرارداد انجام این معامله قرار دهند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت چاپ شهر میلان، مقامات و مدیران روسونری از خرید جانلوکا اسکاماکا دست نکشیده‌اند و بازیکنانی را به عنوان بخشی از این معامله‌ چهل میلیون یورویی به باشگاه ساسولو پیشنهاد کرده‌اند. انتظار می‌رفت تا در پایان رقابت‌های فصل جاری یک ملاقات مابین پائولو مالدینی و ریکی ماسارا، دو تن از مدیران ارشد باشگاه میلان با مالک باشگاه ساسولو انجام شود اما در حال حاضر هیچ نوع تاییدیه ای در رابطه با زمان انجام این ملاقات وجود ندارد و یا این‌که برای آن برنامه‌ریزی شده است یا خیر.

چیزی که مشخص است، میلان به جذب جانلوکا اسکاماکا علاقه‌مند می‌باشد، به خصوص این‌که زلاتان ابراهیموویچ هفت ماه آینده را در دسترس نخواهد بود.

مدیریت باشگاه ساسولو هم ارزش این مهاجم ایتالیایی را بعد از تمدید قرارداد اخیرش مبلغی در حدود رقم چهل میلیون یورو اعلام کرده است و مدیران و مسئولان باشگاه میلان در نظر دارند که برای کاهش میزان این مبلغ، لورنزو کولومبو و مارکو برشانینی را وارد این معامله کنند؛ این دو نفر، دو بازیکنی هستند که مسابقات فصل قبل را به صورت قرضی در سری بی و در تیم‌های اسپال و مونزا توپ زدند. هم‌چنین مارکو ناستی و دانیل مالدینی نیز از گزینه‌های دیگر روی میز برای پیشنهاد به مقامات باشگاه ساسولو می‌باشند.

9404