زلاتان ابراهیموویچ منبع الهام و الگوی من است

زلاتان ابراهیموویچ منبع الهام و الگوی من است

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند ستاره نروژی فصل آینده منچسترسیتی اعتراف کرد علاقه زیادی به زلاتان ابراهیموویچ و سبک بازی این ستاره سوئدی دارد. 

به گزارش فوتبالی، ابراهیموویچ علیرغم سن بالایش، در این فصل به میلان کمک کرد تا دوباره بعد از 11 سال قهرمان سری آ ایتالیا شود. او در این فصل با مصدومیت‌ سخت زانو دست و پنجه نرم کرد، اما سرانجام توانست فصل با بردن دوباره اسکودتو به پایان برساند. 

ارلینگ هالند ستاره بیست و یک ساله بروسیا دورتموند که فصل آینده برای منچسترسیتی توپ خواهد زد، در این فصل آن طور که می‌خواست نتوانست برای زنبورها بازی کند، اما در همان تعداد بازی‌ها، آمار گلزنی فوق العاده‌ای خود به جای گذاشت تا پپ گواردیولا بخواهد قبل از به پایان رسیدن فصل، با او قرارداد امضا کند. هالند درباره مصدومیت‌های اخیرش گفت: "فاجعه رخ نداده، اما اتفاق خوبی نیز نیفتاده است. من معمولاً در هر سال 40 الی 50 بار بازی می‌کنم، اما در این فصل نتوانستم به این هدف برسم. حالا باید تلاش کنم تا دوباره به سطح بالا برگردم."

"در دوران مصدومیت از زلاتان ابراهیموویچ الهام گرفتم. او دیوانه است. برای من جالب توجه است که یک بازیکن مسن با چنین شرایط و مصدومیتی، هنوز بتواند در بالاترین سطح فوتبال بازی کند. واقعا این موضوع مرا دیوانه می‌کند."

4416