حسینی: طلسم نبردن ما در زمین دستگردی شکسته نشد/ روی یک سهل انگاری گل ابتدایی خوردیم

حسینی: طلسم نبردن ما در زمین دستگردی شکسته نشد/ روی یک سهل انگاری گل ابتدایی خوردیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: بچه‌ها خیلی تلاش کردند تا طلسم زمین دستگردی را بشکنیم اما نشد.

به گزارش فوتبالی، مجتبی حسینی پس از تساوی یک بر یک دیدار پیکان و مس رفسنجان اظهار داشت: بچه‌ها امروز خیلی سعی و تلاش کردند تا بتوانند طلسم این زمین را بشکنند.

برنامه های خوبی برای این بازی داشتیم و به گل هم رسیدیم. حداقل موقعیتی به تیم حریف ندادیم. در نیمه دوم هم بازی را خیلی خوب شروع کردیم.

وی افزود: نمی‌خواهم به داور جوان این بازی که فکر می‌کنم اولین قضاوتش در لیگ برتر بود انتقاد کنم زیرا او هم استرس داشت اما برای من جالب است وقتی دروازه‌بان حریف از محوطه جریمه بیرون آمده و روی موقعیت تک به تک ما دست خود را کامل باز کرده است چرا وی را اخراج نکرد؟ یک بازی دیگر ما در جام حذفی مقابل استقلال هم داور باتجربه این اشتباه را کرد. داور امروز که جوان بود و نمی‌خواهم درموردش زیاد صحبت کنم اما آن صحنه می‌توانست جریان بازی را برگرداند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تصریح کرد: در  ادامه روی یک سهل انگاری گل ابتدایی خوردیم اما باز هم موقعیت‌های خوبی در ضربات ایستگاهی و تک به تک داشتیم.  بچه‌ها با تلاش خود هیچ فرصتی به حریف ندادند اما متاسفانه باز هم طلسم نبردن ما در بازی‌های خانگی شکسته نشد. بار دیگر باید از بچه‌ها به دلیل بازی‌های خوبی که امسال انجام دادند تشکر کنم. امیدوارم باتجربه تر شوند تا سال آینده کمک کنند تا تیم پیکان نتایج بهتری بگیرد.

۴۱۵۴