لحظه‌ای که بازیکنان تیم اسپانیایی گول خوردند!

لحظه‌ای که بازیکنان تیم اسپانیایی گول خوردند!

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکنان رئال و اوویدو که تصور می کردند که در لیگ دسته دو اسپانیا ششم شده اند و به پلی آف صعود به لالیگا راه یافته اند، در ابتدا جشن گرفتند اما در نهایت فهمیدند که به پلی آف نرسیده اند!

به گزارش فوتبالی، اوویدو در روز آخر این شانس را داشت تا در میان شش تیم بالای جدول قرار بگیرد و این فرصت را داشته باشد تا برای اولین بار پس از 22 سال به لالیگا برگردد.  تیم خوزه آنخل زیگاندا باید ایبیزا را در آخرین روز فصل شکست می داد و به شکست یکی از رقبایش یعنی ژیرونا و لاس پالماس در هفته پایانی امیدوار می بود. اوویدو با نتیجه سه بر دو مقابل ایبیزا پیروز شد. آنها به پنالتی دقیقه 95 بورخا باستون نیاز داشتند تا پیروزی خود را قطعی کنند.

لاس پالماس  توانست گیخون را شکست بدهد و بدین ترتیب اوویدو منتظر شکست ژیرونا بود آن هم در حالی که تا دقایق پایانی آن بازی با تساوی بدون گل دنبال می شد. بعد از آن خبری در ورزشگاه اوویدو پیچید که بورخوس توانسته  مبال ژیرونا گلزنی کند. در این لحظات هواداران و بازیکنان اوویدو جشن گرفتند اما در نهایت مشخص شد که این خبر غلط بوده است!

شاید در دنیای مدرن خیلی عجیب به نظر برسد که اطلاعات غلطی پخش شوند به خصوص که اکثر هواداران تلفن های هوشمند دارند. در نهایت اوویدو برای فصل آینده در لیگ دسته دو ماندنی شد و شانس هایش برای صعود را از دست داد.

4125