ستاره خط دفاعی فرانکفورت هم‌چنان زیر نظر سران منچستريونايتد

ستاره خط دفاعی فرانکفورت هم‌چنان زیر نظر سران منچستريونايتد

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین اطلاعات و گزارش‌های منتشر شده توسط رسانه‌ها در انگلستان، خط دفاع سرخ‌پوشان شهر منچستر و پست مدافع وسط در این تيم یکی از پست‌هایی است که قرار است در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان پیش رو توسط مدیران باشگاه انگلیسی مورد ارزیابی و تقویت واقع شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های فرانسوی و طبق گفته فابریس هاوکینز، روزنامه‌نگار فرانسوی، مدیران و مسئولان باشگاه منچستر یونایتد انگلستان پیش از انتقال و خرید احتمالی در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان امسال، وضعیت ایوان اندیکا، مدافع باشگاه آلمانی آینتراخت فرانکفورت را که به تازگی به عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ اروپا نیز انتخاب شده، بررسی کرده‌اند. این بازیکن و مدافع بیست و دو ساله فصل بسیار موفقی را در فوتبال کشور آلمان و باشگاه اینتراخت فرانکفورت در بوندسلیگا و لیگ اروپا پشت سر گذاشته است و در هفته گذشته نیز به این تیم آلمانی کمک کرد تا با پیروزی مقابل حریف اسکاتلندی خود یعنی گلاسکو رنجرز در ضربات پنالتی به قهرمانی رقابت‌های لیگ اروپا برسد.

ایوان اندیکا در سال ۲۰۱۸ میلادی با مبلغی معادل با رقم پنج میلیون پوند از باشگاه فرانسوی اوسر به بوندسلیگای آلمان رفت و ۱۳٩ بازی از جمله چهل و چهار مسابقه در فصل جاری برای این باشگاه انجام داد. با این اوصاف، این بازیکن فرانسوی آماده جابه‌جایی و انتقال به لیگ فوتبال جزیره شده است.

فابریس هاوکینز در گزارش خود چنین اطلاع می‌دهد که مدیریت باشگاه منچستر یونایتد انگلستان این بازیکن و مدافع مستحکم را زیر نظر گرفته است. اگر چه این خبرنگار در گزارش خود هم‌چنین اظهار داشته که مقامات باشگاه تاتنهام هاتسپر انگلستان نیز ایوان اندیکا را زیر نظر قرار داده‌اند؛ در شرایطی که گفته می‌شود مالکان و مسئولان باشگاه نیوکاسل یونایتد انگلیس نیز در دوازده ماه گذشته علاقه خود را به جذب و به خدمت گرفتن این مدافع فرانسوی تیم اینتراخت فرانکفورت آلمان اظهار کرده‌اند.

تنها دوازده ماه از قرارداد فعلی ایوان اندیکا با مقامات باشگاه آلمانی اینتراخت فرانکفورت باقی مانده است؛ به این معنی که این بازیکن و ستاره خط دفاع می‌تواند در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان امسال با مبلغی ناچیز یا در پایان رقابت‌های فصل 2023-2022 با انتقالی رایگان، باشگاه آلمانی را ترک کند.

9404