روایت همسر تیاگو از اتفاقات وحشتناک فینال پاریس

روایت همسر تیاگو از اتفاقات وحشتناک فینال پاریس

پایگاه خبری فوتبالی - نحوه برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا 22-2021 انتقادهای زیادی را از یوفا و پلیس فرانسه به همراه داشته است.

به گزارش فوتبالی، مشکلات امنیتی باعث شد تا بازی 37 دقیقه به تعویق بیافتد که در حال حاضر بررسی ها در مورد پیدا کردن مقصر اتفاقات ادامه دارد. یکی از شاهدان این اتفاقات، خولیا ویگاس همسر تیاگو آلکانتارا هافبک اسپانیایی لیورپول بود که از نزدیک شاهد مسائل پیش آمده بود. همسر تیاگو در پیامی اینستاگرامی در این باره نوشت:" دوست ندارم که در مورد این چیزها نظری بدهم اما این بار مجبورم که نظرم را بیان کنم. فینال یک کابوس کامل بود و این ربطی به فوتبال ندارد و خیلی فراتر از نتیجه بازی است. به خاطر عدم سازماندهی و عدم امنیت، لحظات ترسناک زیادی وجود داشت. مدام توسط گروهی از سارقانی مورد تهدید قرار می گرفتیم که می خواستند به ما حمله کنند و بدون بلیت وارد ورزشگاه شده بودند. به همین خاطر و بیرون ماندن دارندگان بلیت در خارج از ورزشگاه باعث سیل جمعیت شده بود. پلیس گاز اشک آور به سمت خانواده ها و هواداران پرتاب می کردند و برخی از انها صدمه زدند. همه آنها افرادی بی گناه بودند. به همین خاطر مجبور شدیم که با اسکورت توسط بادیگاردهای خودمان از ورزشگاه خارج شویم. باید کاری انجام شود، چنین اتفاقاتی نباید در هیچ رویداد ورزشی تکرار شود و باید مقصران مشخص شوند. شرایط می توانست خیلی بدتر باشد."

این در حالیست که آملی اود کاسترا وزیر ورزش فرانسه معتقد است که هواداران لیورپول عامل درگیری ها بوده اند چرا که بسیاری از آنها بدون بلیت به فرانسه سفر کرده بودند.  وزیر ورزش فرانسه از رئال مادرید به خاطر سازماندهی هوادارانش تشکر کرده است.

4125