کومان، سانه یا گنبری قربانی تمدید قرارداد مولر با مونیخی‌ها می‌شوند!؟

کومان، سانه یا گنبری قربانی تمدید قرارداد مولر با مونیخی‌ها می‌شوند!؟

پایگاه خبری فوتبالی - اخیرا خبر رسمی تمدید قرارداد مولر از سوی باشگاه بایرن مونیخ اعلام شد و این بازیکن با توجه به قانون باشگاه برای بازیکنان بالای 30 سال، به مدت یک سال قراردادش را با بایرن تمدید کرد؛ قراردادی که به ادعای رسانه‌ها در آن هیچ گزینه‌ای برای تمدید آن تا سال 2025 وجود ندارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه آلمانی بیلد، با تمدید قرارداد توماس مولر یکی از نفراتی که ممکن است وضعیتش تحت تاثیر قرار بگیرد، جمال موسیالا خواهد بود. تقریبا مشخص شده که بایرن مونیخ به جمال موسیالا به عنوان جانشین توماس مولر نگاه می‌کند که هر چه مدت زمان حضور مولر در بایرن مونیخ طولانی‌تر باشد، شانس بازی برای موسیالای جوان کاهش خواهد یافت.

با این حال، گفته می‌شود که یولیان ناگلزمان به دنبال راه‌حلی است که هر دو بازیکن زمان کافی برای بازی و قرارگیری در ترکیب یازده نفره داشته باشند.

این می‌تواند بدان معنا باشد که مولر و موسیالا در کنار هم در نقش هافبک تهاجمی پشت مهاجم بازی خواهند کرد. اگر چنین باشد، احتمالا از بین لروی سانه، کینگزلی کومان و احتمالا سرژ گنبری، دو نفر راهی نیمکت خواهند شد.

جمال موسیالا در ابتدا به عنوان هافبک تهاجمی به بایرن مونیخ معرفی شد و سپس به عنوان وینگر و حتی شماره 6 و 8 هم در ترکیب قرار گرفت.

اما به نظر می‌رسد که بایرن مونیخ قصد دارد موسیالا را به یک خط جلوتر منتقل کند و او را برای دوران بدون مولر آماده نماید؛ اقدامی که احتمالا باعث نیمکت نشینی دو وینگر بایرن مونیخ خواهد شد.

9404