میلان در آستانه عقد قراردادی پنج ساله با مهاجم هلندی کلوب بروژ

میلان در آستانه عقد قراردادی پنج ساله با مهاجم هلندی کلوب بروژ

پایگاه خبری فوتبالی - بر اساس گزارش یک منبع ایتالیایی، مقامات باشگاه میلان در آستانه عقد قراردادی پنج ساله به ارزش بیست و دو میلیون یورو با مهاجم کلوب بروژ بلژیک که توانایی بازی در هر سه پست هجومی را دارد، می‌باشند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه گاتزتا دلو اسپورت چاپ شهر میلان ایتالیا، به نظر می‌رسد که مدیران و مسئولان باشگاه میلان ایتالیا در یک قدمی خرید نوآ لنگ، مهاجم باشگاه بلژیکی کلوب بروژ به ارزش بیست و دو میلیون یورو می‌باشد. خبرنگار نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت چاپ شهر میلان در گزارش اخیر خود چنین عنوان می‌کند که جفری لنک (پدر نوآ) که مدیر برنامه‌های این بازیکن جوان هلندی نیز محسوب می‌شود، ملاقاتی با نمایندگان رسمی روسونری از جمله پائولو مالدینی، مدیر ورزشی باشگاه میلان در کازا میلان داشته است تا در رابطه با احتمال انجام این معامله و انتقال مذاکره کنند؛ در شرایطی که طرفین ماجرا در ماه فوریه گذشته نیز ملاقات دیگری در این ارتباط با یکدیگر داشته‌اند.

نوآ لنگ بسیار تمایل دارد که پروژه انتقالش به باشگاه ایتالیایی میلان به سرانجام رسیده و نهایی شود. بر همین اساس، گفته می‌شود که توافق مالی با خود بازیکن بر سر انعقاد و امضای یک قرارداد پنج ساله انجام شده است؛ در شرایطی که درخواست بیست و دو میلیون یورویی مقامات و مدیران باشگاه بلژیکی کلوپ بروژ نیز مانعی برای پائولو مالدینی و ریکی ماسارا به عنوان دو تن از مدیران ارشد روسونری نخواهد بود و با یک تخفیف جزئی، این معامله نهایی خواهد شد.

با توجه به مشکلات براهیم دیاز، مهره هجومی و اسپانیایی روسونری در هر دو نیم فصل، نوآ لنگ قرار است در تیم میلان به عنوان یک هافبک هجومی مورد استفاده قرار بگیرد؛ چرا که گفته می‌شود این جوان هلندی و بیست و دو ساله توانایی بازی در هر سه پست هجومی را دارد.

9404