پرز در جشن قهرمانی رئال مادرید: پیش به سوی پانزدهمی

پرز در جشن قهرمانی رئال مادرید: پیش به سوی پانزدهمی

پایگاه خبری فوتبالی - فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید در مراسم جشن قهرمانی به تقدیر از اعضای کادرفنی و بازیکنان این تیم پس از سپری کردن فصلی فوق العاده پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، لوس بلانکوس تحت نظر کارلو آنچلوتی یکی از خاطره انگیزترین فصل‌های خود را تجربه کرد. آن‌ها در لالیگا با اختلافی زیاد نسبت به بارسلونا قهرمان شدند و در لیگ قهرمانان با عبور از تیم‌های پاریسن ژرمن، چلسی، منچسترسیتی و لیورپول، برای چهاردهمین بار جام را بالای سر بردند تا به بهترین شکل به فصل خود پایان دهند. آن‌ها در فینال لیگ قهرمانان توانستند با تک گل وینیسیوس جونیور، یورگن کلوپ و شاگردانش را مغلوب کنند.

به نقل از مارکا، فلورنتینو پرز رئیس کهکشانی‌های مادرید در مراسم جشن قهرمانی گفت: "این موفقیت براساس ارزش‌هایی است که تاریخ ما را در طول 120 سال شکل داده است. تلاش، خودباوری، احترام، انسانیت، خودسازی، فروتنی و همبستگی. این گروه الگوی میلیون‌ها آدم در سرتاسر دنیاست. این تیم یک خانواده بسیار بزرگ است. این بازیکنان همه چیز خود را دادند تا این جام بار دیگر به کابینت افتخارات رئال مادرید اضافه شود. ما در این فصل، سی و پنجمین قهرمانی خود در لالیگا را نیز جشن گرفتیم. امیدوارم این روند خوب ادامه دار بماند. رئال مادرید ابدی است و می‌خواهیم برای کسب پانزدهمین جام تلاش کنیم."

4416