واکنش ستاره رئال مادرید به احتمال برنده شدن توپ طلا

واکنش ستاره رئال مادرید به احتمال برنده شدن توپ طلا

پایگاه خبری فوتبالی - کریم بنزما ستاره فرانسوی رئال مادرید اعتراف کرد که هرکاری برای برنده شدن جایزه توپ طلا در این فصل انجام داده و شایسته کسب این عنوان است.

به گزارش فوتبالی، شنبه شب فینال لیگ قهرمانان فصل 2021-22 در شهر پاریس بین دو تیم رئال مادرید و لیورپول برگزار شد که در نهایت لوس بلانکوس با تک گل وینیسیوس جونیور به پیروزی رسید و برای چهاردهمین بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. کریم بنزما شاید در فینال پایش به گلزنی باز نشد، اما در چمپیونز لیگ این فصل بسیار خوش درخشیده و یکی از ارکان اصلی قهرمانی کهکشانی‌های مادرید در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا بوده است.

به نقل از آ اس، این ستاره فرانسوی 34 ساله پس از قهرمانی در اروپا به کانال پلاس گفت: "آیا به بردن توپ طلا فکر می‌کنم؟ بله. حالا باید به تیم ملی ملحق شوم، اما فکر نمی‌کنم که می‌توانستم بیشتر از این برای باشگاه تلاش کنم. باید ببینیم در ادامه چه اتفاقی رخ خواهد داد. در هر صورت من به خودم و کارهایی که در این فصل کرده‌ام، افتخار می‌کنم." 

"بازی با لیورپول زیبا بود. ما دشواری‌های زیادی در طول بازی داشتیم، اما توانستیم همه چیز را کنترل کنیم و سرانجام به گل رسیدیم. قهرمانی در اروپا با مادرید اندازه یک دنیا معنی می‌دهد."

4416