سیدعباسی، تام کروز نشد!(عکس)

سیدعباسی، تام کروز نشد!(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- تلاش سرمربی شهرخودرو برای اکران جدیدترین قسمت مجموعه فیلم‌های پرطرفدار ماموریت غیرممکن به نتیجه نرسید.

به گزارش فوتبالی، داود سیدعباسی امیدوار بود در دو بازی آخر تیمش اتفاقاتی رخ دهد که حکم به بقای شهرخودرو در لیگ بدهد و به قول او، قسمت جدید ماموریت غیرممکن اکران شود.

قعرنشین جدول، برای ماندن در لیگ نه تنها باید پرسپولیس را می‌برد بلکه به سه امتیاز بازی آخرش با فولاد هم احتیاج داشت و از طرف دیگر نفت مسجدسلیمان هم باید از استقلال شکست می‌خورد تا تیم مشهدی در لیگ ماندنی شود منتهی پرسپولیس در یک بازی نیمه‌جنجالی از سد شهرخودرو گذشت تا حکم سقوط این تیم در ورزشگاه آزادی امضا شود.

داود سیدعباسی که به تصمیم داور در پنالتی نگرفتن برای تیمش در دقیقه 83 شدیدا معترض بود، یکی از جنجالی‌ترین کنفرانس‌های خبری فصل را برگزار کرد و گفت:" این وضعیت تیم بود از اول فصل تا الان. با آن همه مشکلات و اتفاقات در شهرخودرو... خدایا تو هم هوای ما را نداشتی. یک روز خوش در این فوتبال به ما نشان نداد امسال. حق بچه‌های ما را ندادند و آن دنیا جواب خواهند داد. شش هفته است داوری سهوی، به ضرر ما سوت زد؛ شش هفته! هیچکس صدایش درنیامد... گفتند بنده خدا را دیدی این هفته هم اشتباه شد، عه این هفته هم اشتباه شد...  دوباره اشتباه شد..."

شاید اگر سیدعباسی از ابتدای فصل روی نیمکت شهرخودرو نشسته بود و این تیم با انواع و اقسام مشکلات روبرو نمی‌شد، از عصبانی‌ترین داود سیدعباسی تاریخ رونمایی نمی‌شد و البته او مثل تام کروز بازیگر سرشناس مجموعه فیلم‌های ماموریت غیرممکن، یک ماموریت غیرممکن را با موفقیت پشت سر می‌گذاشت.

1984