تارتار: امیدوارم خدابنده‌لو بهترین تصمیم را بگیرد

تارتار: امیدوارم خدابنده‌لو بهترین تصمیم را بگیرد

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ابراز امیدواری کرد، هافبک جوان این تیم برای فصل پیش رو بهترین تصمیم را بگیرد. 

به گزارش فوتبالی، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره حضورش در ورزشگاه پاس قوامین و تماشای دیدار هوادار و گل‌گهر اظهار داشت: با توجه به فرصتی که داشتیم توانستیم بیاییم بازی گل‌گهر را ببینیم. با توجه به اینکه هفته بعد با آنها بازی داریم، خیلی بهتر می‌توانیم از نزدیک این تیم را آنالیز کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که ارزیابی‌اش از لیگ امسال چه بود، گفت: لیگ بدی نبود و یکسری اتفاقات ناخوشایند هم افتاد. با توجه به آلودگی هوا هم این اواخر یک مقدار مسابقات به تعویق افتاد، ولی در کل به مسئولان خسته نباشید می‌گویم و باید برای اتفاقات پیش آمده چاره‌ای اندیشید.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن راجع به لغو دیدار تیم ملی با کانادا تصریح کرد: به هر حال این اتفاق یک ضعف است. وقتی تیمی یک مسابقه دوستانه را کنسل می‌کند ضعف بزرگی است و این موضوع به فدراسیون ما برمی‌گردد. ما باید طوری قرارداد امضا می‌کردیم که جرأت نکنند بازی را لغو کنند. فوتبال از سیاست جداست و باید پیگیر حقوق‌مان باشیم و کاری کنیم که کشورهای دیگر این کار را با ما نکنند.

تارتار در پاسخ به این سؤال که «فصل آینده با ذوب‌آهن چه اهدافی را دنبال می‌کنید؟»، خاطرنشان کرد: ما فردا با اعضای هیئت مدیره جلسه‌ای را برگزار و اهداف باشگاه را مشخص خواهیم کرد. ما بودجه محدودی داریم و نباید انتظارات از ما خیلی بالا باشد. تلاش‌مان را با تمام وجود انجام و این قول را به هواداران‌مان می‌دهیم که شبانه‌روز برای تیم تلاش می‌کنیم، ولی بودجه ما با تیم‌های صنعتی دیگر قابل مقایسه نیست.

وی در واکنش به این موضوع که یکسری از تیم‌ها با برخی از بازیکنان برای فصل آینده مذاکره کرده‌اند، عنوان کرد: این موضوع طبیعی است. من خودم به این موضوع حرفه‌ای نگاه می‌کنم. با بازیکنان ما هم تماس گرفته‌اند. من با بازیکنانم بارها صحبت کردم آنها در پایان فصل می‌توانند بهترین تصمیم را بگیرند، اما الان باید با تمرکز بالا برای تیم‌شان بازی کنند، چون حق و حقوق‌شان را به زندگی‌شان می‌برند و هر کس که بخواهد کم‌کاری کند تاوانش را پس می‌دهد. حق بازیکنان است که برای آینده‌شان با تیم‌های بهتر صحبت کنند و پول‌های بیشتری بگیرند. ما هم در حد توان‌مان سعی می‌کنیم بازیکنان باکیفیت جذب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره مذاکره پرسپولیس با خدابنده‌لو گفت: محمد خدابنده‌لو بازیکن آینده‌داری است و در پیکان و ذوب‌آهن پیشرفت بسیار خوبی داشته است و امیدوارم هرجا برود این روند را ادامه دهد و انتخابی داشته باشد که به آینده فوتبالی‌اش صدمه نزند. خدابنده‌لو حتی می‌تواند ترانسفر هم شود. برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. او برای خودش مشاورانی دارد و خیلی مواقع با من هم صحبت می‌کند. امیدوارم در نهایت بهترین تصمیم را بگیرد. همه تیم‌های مطرح لیگ او را می‌خواهند و این موضوع نشان می‌دهد کیفیت بالایی دارد.

9719