عجیب اما واقعی؛ لیورپول در فینال‌های این فصل هیچ گلی نزد و 2 جام فتح کرد!

عجیب اما واقعی؛ لیورپول در فینال‌های این فصل هیچ گلی نزد و 2 جام فتح کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید شکست خورد و نتوانست قهرمان این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود و این جام را از دست داد.

به گزارش فوتبالی، لیورپول در این فصل قهرمان رقابت های جام اتحادیه انگلیس و جام حذفی انگلیس شده است و جالب اینکه در هر دو فینال مقابل چلسی قرار گرفت و به تساوی بدون گل رسید و در ضربات پنالتی بود که توانست چلسی را شکست دهد و قهرمان شود.

اکنون لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید هم نتوانست گلزنی کند اما این بار با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و خبری از جام نبود. در واقع نکته جالب این جا است که لیورپول در این فصل از رقابت ها در مجموع در سه فینال به میدان رفت؛ فینال جام اتحادیه انگلیس، فینال جام حذفی انگلیس و فینال لیگ قهرمانان اروپا اما شاگردان یورگن کلوپ در هیچ کدام از این سه فینال حتی یک گل هم نتوانستند در جریان بازی به ثمر رساندند. لیورپول در جام های انگلیسی قهرمان شد اما خبری از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نبود. در واقع لیورپولی ها در سه فینال این فصلشان با وجود اینکه گلی نزدند توانستند در دو تا قهرمان شوند و این اتفاق در ضربات پنالتی رخ داد اما مقابل رئال مادرید گلی نزدند و در طول بازی شکست خوردند.

1470