فولاد سه - سپاهان صفر/ درخشش پاتوسی علیه نایب قهرمانی احتمالی سپاهان/ نکونام نسخه سپاهان را پیچید

فولاد سه - سپاهان صفر/ درخشش پاتوسی علیه نایب قهرمانی احتمالی سپاهان/ نکونام نسخه سپاهان را پیچید

پایگاه خبری فوتبالی – فولاد خوزستان در دیداری خانگی مقابل سپاهان به برتری رسید.

به گزارش فوتبالی، فولاد و سپاهان که لیگ قهرمانان برایشان، داستان متفاوتی داشت (فولاد به مرحله بعدی رسید اما سپاهان در همان مرحله گروهی حذف شد)، در حالی به مصاف یکدیگر رفتند جواد نکونام صدمین بازی لیگ برتری‌اش در مقام سرمربی را تجربه می‌کرد. فولاد در این دیدار به دنبال رسیدن به رده چهارم بود و سپاهان هم رقابت جذابی با پرسپولیس برای نایب قهرمانی داشت.

نیمه اول دیدار با تک‌گل پاتوسی از روی یک ضربه ایستگاهی به سود میزبان به‌پایان رسید. فولادی‌ها در نیمه دوم با گل‌های بوحمدان و رضاوند اختلاف را به سه گل رساندند و پیروزی قاطعی بدست آوردند.

با این نتیجه فولاد 48 امتیازی شد و یک قدم به تصاحب رتبه چهارم در انتهای فصل نزدیک‌تر شد.
سپاهان نیز 55 امتیازی باقی‌ماند و احتمالا رده دوم جدول را به پرسپولیس واگذار کرد.

ترکیب فولاد:

شهاب گردان، عارف آقاسی، موسی کولیبالی، مهدی شیری، وحید حیدریه، محمد آبشک، حمید بوحمدان، ساسان انصاری، آیاندا پاتوسی، آرش رضاوند و لوسیانو پریرا


ترکیب سپاهان:

رشید مظاهری، فرشاد احمدزاده، امید نورافکن، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، محمد کریمی، سروش رفیعی، میلاد جهانی، شجاد شهباززاده و شهریار مغانلو

شرح گل‌ها:

فولاد 1 - 0 سپاهان (دقیقه 41، آیاندا پاتوسی): ضربه ایستگاهی آیاندا پاتوس از پشت محوطه جریمه، به‌صورت مستقیم وارد دروازه رشید مظاهری شد.
فولاد خوزستان 2 - 0 سپاهان (دقیقه66- حمید بوحمدان): در دقیقه 66 ارسال وحید حیدریه با ضربه سر زیبای حمید بوحمدان گل دوم قرمزپوشان اهوازی را ساخت.
فولاد خوزستان 3 - 0 سپاهان (دقیقه 79، آرش رضاوند): پاس عمقی و دقیق پاتوسی رضاوند را در موقعیت گلزنی قرار داد و او هم با یک بغل پای زیبا دروازه رشید مظاهری را برای سومین مرتبه باز کرد.

کارت زرد:

محمد آبشک (29) از فولاد خوزستان
شهریان مغانلو (63) از سپاهان

9719