اصرار هم‌زمان سران منچستريونايتد و تاتنهام بر جذب رایگان ستاره بلژیکی زنبورها

اصرار هم‌زمان سران منچستريونايتد و تاتنهام بر جذب رایگان ستاره بلژیکی زنبورها

پایگاه خبری فوتبالی - اکسل ویتسل در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان از جمع زنبورهای بروسیا دورتموند آلمان به صورت آزاد جدا خواهد شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه Der Western و طبق گزارش‌های خبرنگار این منبع، اکسل ویتسل، هافبک تیم ملی فوتبال بلژیک و ستاره خط میانی باشگاه بروسیا دورتموند آلمان به عنوان یک هدف بالقوه نقل و انتقالاتی در فصل تابستان امسال برای مدیران باشگاه‌های منچستر یونایتد و تاتنهام هاتسپر انگلستان مطرح شده است.

این ملی‌پوش بلژیکی چهار فصل گذشته را با بروسیا دورتموند سپری کرده و در مجموع یکصد و چهل و پنج بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داده است. با این حال، ویتسل که در ابتدای سال سی و سه ساله شده، در تابستان امسال به صورت آزاد وستفالن اشتادیون را ترک می‌کند و قراردادش تمدید نشده است.

به گزارش Der Westen، یونایتد و اسپرز که برای تقویت گزینه‌های خود در میانه میدان تلاش می‌کنند در حال بررسی این هستند که پیشنهادی برای این هافبک کهنه‌کار ارائه دهند. تا آن‌جا که به منچستر یونایتد مربوط می‌شود، ویتسل ممکن است جایگزین نمانیا ماتیچی شود که قبلا اعلام کرده اولدترافورد را ترک خواهد کرد.

سرمربی اسپرز، آنتونیو کونته هم‌چنین به دنبال رقابت برای بازیکنانی مانند پیر امیل هویبرگ و رودریگو بنتانکور است و جذابیت حضور در لیگ قهرمانان اروپا ممکن است کلیدی راه‌گشا برای اسپرزی باشد که تنها به یک امتیاز از آخرین بازی خود در لیگ برتر مقابل نوریچ سیتی نیاز داشت ولی موفق شد هر سه امتیاز این مسابقه پایانی خود را به دست آورد.

گفته می‌شود که یوونتوس نیز وضعیت هافبک بلژیکی را زیر نظر دارد و به دنبال تغییر خط هافبک خود است.

9404