تکمیل فروش %70 سهام میلان/ برنامه ساخت ورزشگاه بدون حضور اینتر!

تکمیل فروش %70 سهام میلان/ برنامه ساخت ورزشگاه بدون حضور اینتر!

پایگاه خبری فوتبالی - اخبار جدید از شهر میلان ایتالیا از تکمیل 70 درصد سهام روسونری به ارزش 1.3 میلیارد یورو همراه با 500 میلیون یورو تا ساخت ورزشگاه جدید بدون حضور اینتر حکایت دارند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه معتبر ریپابلیکا، جری کاردیناله، مالک کمپانی رد برد در حال حاضر در شهر میلان حضور دارد و انتظار می‌رود تا در طول هفته جاری امضاهای لازم برای انتقال باشگاه میلان از الیوت به رد برد زده شود. هم‌چنین پل سینگر نیز هم‌چنان پس از جشن قهرمانی میلان در شهر حضور دارد که این موضوع هم به این فرضیه قوت می‌بخشد.

مبلغ کل معامله حدود 1.3 میلیارد یورو می‌باشد که همراه با یک بند 'کسب درآمد' در حدود پانصد میلیون یورویی است که مرتبط با وضعیت رشد میلان در آینده و ساخت ورزشگاه جدید می‌باشد. علاوه بر این الیوت هم‌چنان مالک سی درصد از سهام باشگاه میلان باقی خواهند ماند.

بنابراین جورجیو فورلانی از سوی مدیریت الیوت در هیئت مدیره باشگاه میلان باقی می‌ماند و به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد. پائولو مالدینی و ریکی ماسارا قراردادهای خودشان را تمدید خواهند کرد و با قدرت فعلی هم‌چنان در مالکیت جدید نیز به کار خود در باشگاه ادامه خواهند داد.

در رابطه با آینده ایوان گازیدیس با توجه به اتمام قرارداد این مدیرعامل باشگاه میلان در ماه نوامبر، در حال حاضر عجله‌ای وجود ندارد.

پائولو اسکارونی که به عنوان رئیس باشگاه میلان صرفا در جبهه ساخت ورزشگاه جدید مشغول به فعالیت بوده است، تنها با حفظ همین شرایط راضی به ماندن و ادامه همکاری می‌باشد.

هم‌چنین کاردیناله ساخت ورزشگاه جدید را کاملا حیاتی می‌داند و طی نخستین روزهای اقامت خود در ایتالیا، او از هر دو منطقه احتمالی ساخت ورزشگاه جدید میلان بازدید کرده است که سن سیرو و منطقه سستو سن جووانی می‌باشد. هدف این است که همه چیز به سرعت انجام شود و این احتمال وجود دارد که به دلیل وضعیت مالی نامشخص اینتر، ورزشگاه بدون حضور آن‌ها نیز ساخته شود.

9404