هشدار مدیر ورزشی مونیخی‌ها به ملی‌پوش آلمانی: باید بهتر از این باشی!

هشدار مدیر ورزشی مونیخی‌ها به ملی‌پوش آلمانی: باید بهتر از این باشی!

پایگاه خبری فوتبالی - مدیر ورزشی باواریایی‌ها ضمن انتقادی هشدارگونه، تاکید کرد که لروی سانه، وینگر ملی‌پوش و آلمانی سابق باشگاه منچستر سیتی انگلستان که از این تیم به جمع مونیخی‌ها ملحق شده، در این تیم آلمانی باید عملکردی بهتر از آن‌چه که در رقابت‌های فصل جاری از خود نشان داد، داشته باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، لروی سانه در فصل اول حضورش در تیم نخست شهر مونیخ نسبتا ناامید کننده ظاهر شد و در فصل جاری نیز بعد از شروعی مناسب، در نیم‌فصل دوم دچار افت کیفیت شد.

در همین ارتباط، حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ که نقشی کلیدی در جذب و به خدمت گرفتن لروی سانه، وینگر تیم ملی فوتبال آلمان از باشگاه انگلیسی منچستر سیتی ایفا کرد، حالا معتقد است که انتظارات از این ستاره ملی‌پوش آلمانی در مونیخ بیشتر است و می‌گوید: "لروی سانه یک مرد جوان فوق‌العاده و بسیار با استعداد است. این بازیکن جوان همه چیز دارد. نیم‌فصل اول ما همه خوشحال بودیم چرا که لروی سانه به تنهایی سرنوشت بازی‌های تیم ما را در میادین مسابقات مختلف تعیین می‌کرد. وقتی این بازیکن ملی‌پوش تیم ما این‌گونه باشد و چنین نمایش‌هایی از خود نشان دهد، تماشای بازی این فوتبالیست با استعداد بسیار لذت‌بخش است."

صالح حمیدزیچ در ادامه صحبت‌های خود ضمن اشاره به دوران افت و نزول کیفیت فنی این ستاره ملی‌پوش ژرمن‌ها خاطرنشان می‌کند: "اما در نقطه مقابل این ماجرا، دوست ندارم که لروی سانه را بدون انگیزه و بدون هیجان در زمین بازی و در ترکیب تیم مونیخی ببینم. این چیزی است که من به عنوان یک مسئول و یکی از مدیران در این باشگاه، آن را نمی‌پسندم و دوست ندارم که شاهد آن باشم. مردم در ارتباط با پتانسیل افراد و بازیکنان مختلف تیم صحبت می‌کنند ولی من شخصا دلم می‌خواهد که شکوفا شدن این پتانسیل‌های بازیکنان تیم را در زمین مسابقه تماشا کنم و از آن لذت ببرم."

 مدیر ورزشی اهل کشور بوسنی تیم بایرن مونیخ در خاتمه صحبت‌های خود، به شکلی زیرکانه به بازیکن ملی‌پوش آلمانی تیم خود در مونیخ هشداری جدی را در قالب بیان یک انتقاد نرم و دوستانه منتقل می‌کند و چنين می‌گوید: "انتقادات شاید در ابتدا نرم و دوستانه باشند اما رفته رفته جدی‌تر و محکم‌تر و حتی گاهی بی‌رحمانه بیان می‌شوند. نه تنها ما در مدیریت باشگاه، بلکه مربیان و کل عوامل این باشگاه انتظار دارند که همه بازیکنان تیم ما از جمله لروی سانه خیلی بهتر از این‌ها در جمع شاگردان یولیان ناگلزمان در ترکیب تیم بایرن مونیخ آلمان عمل کنند چون انتظارات از او بسیار بالاست."

9404