مرور برخوردهای انضباطی سرمربی پرسپولیس با شاگردانش

مرور برخوردهای انضباطی سرمربی پرسپولیس با شاگردانش

پایگاه خبری فوتبالی- برخورد انضباطی روز گذشته یحیی گل‌محمدی با سیدجلال حسینی، امید عالیشاه و فرشاد فرجی( این سه نفر امروز مجوز بازگشت به اردوی تیمشان قبل از بازی با شهرخودرو را پیدا کردند) چهارمین تصمیم انضباطی این فصل سرمربی پرسپولیس در قبال بازیکنانش بود.

به گزارش فوتبالی، اولین تصمیم انضباطی یحیی گل‌محمدی به ابتدای فصل و بازی مقابل فولاد برمی‌گردد. زمانی که علیرضا ابراهیمی مدافع تازه به خدمت گرفته قرمزها به دلیل نیمکت‌نشینی در این بازی به تصمیم یحیی گل‌محمدی اعتراض کرد و این موضوع باعث شد تا یحیی با او برخورد کند و نه تنها به او بازی ندهد بلکه جلوی حضور خرید تابستانی تیمش در تمرینات را هم بگیرد.هر چند موضوع خیلی زود با پادرمیانی بزرگان تیم و عذرخواهی ابراهیمی حل شد اما  ابراهیمی جایگاهی که نزد یحیی گل‌محمدی داشت را تقریبا از دست داد.

برخورد دوم سرمربی پرسپولیس با حامد لک دروازه‌بان اول تیمش بود. لک پس از نمایش ضعیف در ترکیب پرسپولیس و دریافت گلی عجیب مقابل تیم امید با تصمیم یحیی گل‌محمدی از حضور در تمرینات منع شد و تا آستانه اخراج پیش رفت. یحیی معتقد بود او دیگر انگیزه لازم برای حضور در دروازه پرسپولیس را ندارد اما در ادامه پادرمیانی مدیرعامل قرمزها وجب شد تا لک با عذرخواهی از یحیی گل‌محمدی و داود فنایی به تمرینات پرسپولیس برگردد.

سومین تصمیم انضباطی یحیی زمانی بود که مهدی عبدی مهاجم جوان قرمزها در حالی که تیمش در یک بازی تدارکاتی به مصاف نیروی زمینی رفته بود در بین دو نیمه آن بازی، بدون اطلاع سرمربی تیمش، ورزشگاه کاظمی را ترک کرده و در جشن قهرمانی نساجی شرکت می کند او در ادامه از حضور در تمرینات منع شده بود و بعد از حضور در جلسه انضباطی و کسر قرارداد به اردوی این تیم بازگشت .

7655