واکنش کارلو آنچلوتی به پیروزی در فینال لیگ قهرمانان اروپا

واکنش کارلو آنچلوتی به پیروزی در فینال لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی پس از کسب دومین قهرمانی‌اش با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، خودش را مرد رکوردها خطاب کرد. 

به گزارش فوتبالی، شنبه شب تیم‌های رئال مادرید و لیورپول، فینال لیگ قهرمانان اروپا را در پاریس برگزار کردندو لوس بلانکوس با پیروزی یک بر صفر، فاتح لیگ قهرمانان اروپا 2021/22 شد و چهاردهمین قهرمانی خود در تاریخ رقابت ها را کسب کرد و کارلو آنچلوتی هم به پر افتخارترین سرمربی تاریخ رقابت ها با 4 قهرمانی تبدیل شد.

به نقل از سایت مارکا، سرمربی سابق میلان پس از پایان بازی گفت: "باورم نمی‌شود که چهار قهرمانی در اروپا را دارم. ما رنج کشیدیم، اما تعهد تیم فوق العاده بود. خوشحالیم که توانستیم فصل را به این شکل به اتمام برسانیم. کورتوا بی نظیر بود. نمی‌توانم باور کنم که او در این بازی چه کارهایی انجام داد. این سخت ترین جامی بود که تا حالا گرفته‌ام. این که کسی به قهرمانی ما در اروپا امید نداشت، به ما کمک شایانی کرد. اتمسفر بسیار خوبی در باشگاه به وجود آوردیم."

"بعد از چهار سال، دشواری‌های زیادی برای فتح عناوین داشتم و بازگشت به مادرید یک موفقیت بزرگ بود. حالا دیگر نمی‌خواهم به قهرمانی‌های گذشته فکر کنم. الان به تعطیلات خواهم رفت و سپس به فکر فصل بعدی خواهم بود."

4416