خبر خوش برای رئال مادرید در هنگام جشن قهرمانی در لیگ قهرمانان

خبر خوش برای رئال مادرید در هنگام جشن قهرمانی در لیگ قهرمانان

پایگاه خبری فوتبالی - لوکا مودریچ ستاره کروات رئال مادرید اعلام کرد که تا ژوئن سال 2023 قراردادش را با این باشگاه تمدید کرده است. 

به گزارش فوتبالی، شنبه شب فینال لیگ قهرمانان فصل 2021-22 در شهر پاریس بین دو تیم رئال مادرید و لیورپول برگزار شد که در نهایت لوس بلانکوس با تک گل وینیسیوس جونیور به پیروزی رسید و برای چهاردهمین بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. شاگردان کارلو آنچلوتی چند هفته پیش نیز موفق شده بودند قهرمانی خود را در لالیگا مسجل کنند تا فصل را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانند. لوکا مودریچ ستاره کروات پنجمین قهرمانی خود را در اروپا با کهکشانی‌های مادرید به دست آورد و او در تمامی فینال‌ها نقش بسزایی ایفا کرد و بدون شک یکی از ارکان اصلی موفقیت رئال مادرید بوده است. 

به نقل از فابریزیو رومانو خبرنگار مشهور ایتالیایی، قرارداد این ستاره 36 ساله در تابستان آینده به پایان می‌رسید و فلورنتینو پرز از چند ماه پیش مذاکرات خود را برای حفظ کردن مودریچ در سانتیاگو برنابئو آغاز کرد و به گفته رومانو آن‌ها دو ماه پیش به توافقات بسیار خوبی رسیدند و اخیراً نیز تمام کاغذبازی‌ها و امضاها انجام شده است و شماره 10 مادریدی‌ها برای یک فصل دیگر ماندنی شد. 

4416