طعنه فلورنتینو پرز به امباپه پس از قهرمانی رئال مادرید در چمپیونز لیگ

طعنه فلورنتینو پرز به امباپه پس از قهرمانی رئال مادرید در چمپیونز لیگ

پایگاه خبری فوتبالی - فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید از صحبت کردن راجع به کیلیان امباپه سوپراستار فرانسوی 23 ساله پاریسن ژرمن خودداری کرد و ترجیح داد که از قهرمانی تیمش در این شب لذت ببرد. 

به گزارش فوتبالی، شنبه شب تیم‌های رئال مادرید و لیورپول، فینال لیگ قهرمانان اروپا را در شهر پاریس برگزار کردند که در نهایت لوس بلانکوس با تک گل وینیسیوس جونیور و البته درخشش بی نظیر تیبو کورتوا در درون دروازه، با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید تا برای چهاردهمین بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود. 

هفته گذشته یک اتفاق تلخ برای فلورنتینو پرز رخ داد و آن هم مشخص شدن تصمیم نهایی کیلیان امباپه و تمدید قرارداد او با پاریسن ژرمن تا سال 2025 بود. پرز از چند سال پیش عمکلرد امباپه را به شدت تحت نظر داشت و هیچ وقت علاقه خود را به داشتن او در ترکیب رئال پنهان نکرد. او حتی پیش از اعلام شدن تصمیم نهایی امباپه، از پیوستن این بازیکن به مادرید اطمینان داشت. حالا پس از قهرمانی لوس بلانکوس در لیگ قهرمانان گفت: "امباپه؟ نمی‌خواهم راجع به چیزی که امشب وجود ندارد صحبت کنم. الان جشن رئال مادرید است. امباپه به مربوط به گذشته است. اتفاق خاصی رخ نداده و به نظرم رئال مادرید فصل فوق العاده‌ای سپری کرد."

4416