کارشناس داوری مارکا: گل بنزما به اشتباه مردود اعلام شد

کارشناس داوری مارکا: گل بنزما به اشتباه مردود اعلام شد

پایگاه خبری فوتبالی - پاول فرناندز کارشناس داوری مارکا اعلام کرد که کلمنت تورپین در صحنه گلزنی کریم بنزما، به اشتباه اعلام آفساید کرده است. 

به گزارش فوتبالی، شنبه شب فینال لیگ قهرمانان فصل 2021-22 در شهر پاریس بین دو تیم رئال مادرید و لیورپول برگزار شد که در نهایت لوس بلانکوس با تک گل وینیسیوس جونیور به پیروزی رسید و برای چهاردهمین بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. شاگردان کارلو آنچلوتی چند هفته پیش نیز موفق شده بودند قهرمانی خود را در لالیگا مسجل کنند تا فصل را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانند. 

در نیمه اول این بازی رئال مادرید توسط کریم بنزما در شلوغی محوطه جریمه به گل رسید، اما کلمنت تورپین داور این مسابقه بعد از بازبینی صحنه توسط VAR آن را مردود اعلام کرد. 

به نقل از مارکا، اما پاول فرناندز کارشناس داوری نظر دیگری درباره این صحنه دارد. او به رادیو مارکا گفت: "به خاطر حرکت فابینیو با توپ، گل به اشتباه مردود اعلام شد. تنها شک من این است که آیا در شروع حمله مهاجم رئال مادرید در آفساید قرار داشت یا خیر. نمی‌توانم از این جا خیلی درست بگویم، اما می‌توانم بگویم که به خاطر مدافع، بنزما در موقعیت آفساید نبود."

در کل کلمنت تورپین شب آرامی را سپری کرد و این دیدار صحنه بحث برانگیز زیادی نداشت. 

4416