عکس؛ قرار گرفتن جام لیگ قهرمانان در جایگاه ویژه‌اش توسط ماکلله

عکس؛ قرار گرفتن جام لیگ قهرمانان در جایگاه ویژه‌اش توسط ماکلله

پایگاه خبری فوتبالی - تمامی نفس ها در سینه حبس شده است چرا که از ساعت 23:30 امشب (شنبه) به وقت ایران در ورزشگاه استادوفرانس شهر پاریس، رئال مادرید و لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می روند و باید دید که کدام تیم در این دیدار می تواند به پیروزی برسد و قهرمان این دوره از رقابت ها لقب بگیرد.

به گزارش فوتبالی، اکنون جام لیگ قهرمانان اروپا در جایگاه ویژه اش در ورزشگاه استادو فرانس قرار گرفته است و بدین ترتیب همه چیز آماده و فراهم است تا فینال لیگ قهرمانان اروپا میان رئال مادرید و لیورپول برگزار شود.

این جام لیگ قهرمانان اروپا به طور نمادین توسط کلود ماکلله در جایگاه ویژه اش در ورزشگاه استادو فرانس قرار گرفت. کلود ماکلله که اهل فرانسه است، در دوران بازیگری خود یک هافبک دفاعی توانمند بود که اکنون بسیاری از بازیکن ها در پست هافبک دفاعی او را به عنوان الگوی خود در نظر می گیرند.

ماکلله بین سال های 2000 تا 2003 در رئال مادرید حضور داشته است و به همراه رئال مادرید قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را در فصل 2001/02 تجربه کرده است. آن قهرمانی نهمین قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا بود و اکنون رئال مادرید در آستانه چهاردهمین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد و باید دید که به آن می رسد یا خیر.

1470