گزارش ویژه/ رونویسی فدراسیون فوتبال ایران از فیفا در پرونده محرومیت بن همام؛ عزیزی خادم اجازه ورود به مجمع را ندارد!

گزارش ویژه/ رونویسی فدراسیون فوتبال ایران از فیفا در پرونده محرومیت بن همام؛ عزیزی خادم اجازه ورود به مجمع را ندارد!

پایگاه خبری فوتبالی- محرومیت عزیزی خادم توسط کمیته اخلاق و استیناف فیفا شباهت بسیاری به ماجرای محرومیت محمد بن همام رییس قطری و اسبق ای اف سی، توسط کمیته اخلاق فیفا دارد.

به گزارش فوتبالی، به دنبال ماجراهای شهاب الدین عزیزی خادم، رییس پیشین و معزول فدراسیون فوتبال که در نهایت منجر به کنار گذاشته شدن او توسط اعضای هیات رییسه شد، حالا در آستانه برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال حکم کمیته اخلاق در ارتباط با پرونده تخلفات رئیس معزول فدراسیون فوتبال را تایید کرد. عزیزی خادم دو سال از حضور در فوتبال محروم شده است.

با توجه به این حکم و همچنین برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال که در تاریخ دهم خرداد ماه برگزار خواهد شد، شهاب الدین عزیزی خادم اجازه حضور در این مجمع را نخواهد داشت و این اتفاق مشابه اتفاقی است که فیفا در قبال محمد بن همام انجام داد. 

حدود ده سال پیش، فیفا محرومیت مشروط محمد بن همام ،نامزد اسبق ریاست فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) را به دلیل تخلفات و فسادهایی که انجام داده بود قطعی کرده بود و اقدام امروز فدراسیون فوتبال درباره عزیزی خادم، به نحوی کپی برداری از تصمیم و اقدام ده سال پیش فیفا در قبال بن همام است تا عزیزی خادم نتواند در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال حضور پیدا کند.

در آن سال فیفا به واسطه حکم کمیته اخلاق فیفا مبنی بر محرومیت بن همام در درب ورودی مانع از ورود او به مجمع فیفا شد و ماموران امنیتی کنگره فیفا اجازه ورود بن همام را ندادند. اتفاقی که مطمئنا درباره عزیزی خادم هم رخ خواهد داد و او هم به خاطر حکم کمیته اخلاق و تایید آن در کمیته استیناف، حق ورود به مجمع را نخواهد داشت.

7777