تعامل اسکوچیچ با استقلال درباره هفته پایانی لیگ

تعامل اسکوچیچ با استقلال درباره هفته پایانی لیگ

پایگاه خبری فوتبالی- به نظر می‌رسد سرمربی تیم ملی با درخواست باشگاه استقلال موافقت کرده است.

به گزارش فوتبالی، بعد از منتفی شدن بازی تیم ملی مقابل کانادا، قرار شد که شاگردان اسکوچیچ برای برگزاری اردو، راهی دوحه قطر شوند.

دیروز بود که سرپرست استقلال در گفتگو با کانال رسمی این باشگاه از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ درخواست کرد که ابتدا بازی پایانی استقلال در لیگ برگزار شود و بعد از آن، ملی‌پوشان این تیم به اردوی تیم ملی ملحق شوند.

با توجه به آنکه رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ، اعلام کرد سرمربی تیم ملی، تصمیم‌گیرنده نهایی در این زمینه خواهد بود، به نظر می‌رسد اسکوچیچ حاضر شده با استقلال تعامل کند چرا که در حالیکه تیم ملی، دوشنبه یا سه‌شنبه تهران را به مقصد دوحه ترک کند، بازیکنان استقلال، با تاخیر به اردوی تیم ملی اضافه خواهند شد.

البته این موضوع به شرطی اجرایی می‌شود که فردا شهرخودرو بتواند پرسپولیس را شکست دهد و بازی آخر شهرخودرو مقابل فولاد، با بازی استقلال و نفت مسجدسلیمان، همزمان شود.

در غیر اینصورت و در صورت اینکه سقوط شهرخودرو، فردا شب قطعی شود، بازی استقلال به جای پنجشنبه، دوشنبه برگزار خواهد شد و بازیکنان ملی‌پوش استقلال از همان ابتدای اردوی تیم ملی در دوحه، در تمرینات حاضر خواهند شد.

1984